تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804686190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خليليان: صحبتي با قلعه‌نويي و برانکو نداشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خليليان: صحبتي با قلعه‌نويي و برانکو نداشتيم
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: خط خوردن بازيکنان ما از تيم ملي نشان مي‌دهد دروغ‌هايي که در گذشته گفته مي‌شد همچنان ادامه دارد.

مهرزاد خليليان در خصوص خط خوردن سه بازيکن ملي‌پوش تيم فوتبال سپاهان از فهرست تيم ملي اظهار داشت: خط خوردن بازيکنان ما از تيم ملي با توجه به قول‌هايي که داده شده بود، نشان مي‌دهد دروغ‌هايي که بعضاً در گذشته گفته مي‌شد همچنان ادامه دارد.

به گزارش تسنيم، وي افزود: ما افسوس مي‌خوريم که آقايان به اين شيوه رفتار مي‌کنند و به غير از اينکه آه از نهادمان بلند مي‌شود کار ديگري از دست ما بر نمي‌آيد. به اعتراف بسياري از بازيکناني که در اردوي آفريقاي جنوبي بودند، بازيکنان سپاهان براي حضور در اردوي تيم ملي بسيار شايسته بودند اما به راحتي سه بازيکن ما را خط زدند. نمي‌خواهم بگويم اين بازيکنان شايسته‌تر هستند اما واقعاً شايسته بودند و اين موضوع را مسئولان تيم ملي و آقاي کي‌روش به خوبي مي‌دانند.

مديرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: شايد باشگاه سپاهان نتوانسته به خوبي نفوذ داشته باشد، ارتباط برقرار و حقانيت خود را به شيوه‌اي مطلوب‌تر ثابت کند.

خليليان با اشاره به صحبت‌هايي که کارلوس کي‌روش در خصوص مسابقات ليگ قهرمانان آسيا انجام داده بود، گفت: اين «اسف‌بار» نيست که مسابقات ليگ قهرمانان آسيا با اردوي تيم ملي همزمان شده است؟ طبق اطلاعاتي که ما از فيفا داريم يکي از مهمترين شاخصه‌هاي حضور در جام‌جهاني‌هاي بعدي فقط مسابقات مقدماتي نيست و مسابقات باشگاهي هم تاثيرگذار خواهد بود چرا که قرار است با رنکينگ سهميه‌ها را مشخص کنند و يکي از مهمترين امتيازات براي رنکينگ بهتر عملکرد باشگاه‌هاست.

وي ادامه داد: جايي که هيچ برنامه‌اي ندارد چه کاري مي‌تواند انجام دهد؟ ما نه در فيفا و نه در AFC نفوذ نداريم. آقاي تاج گفته که داوري ديدار الهلال - سپاهان کاملاً به ضرر ما بوده و داور اين ديدار هم محروم شده است. اين يعني اينکه AFC به صورت غيررسمي از باشگاه سپاهان عذرخواهي و داورش را با محروميت جريمه کرده است. رقم خوردن چنين اتفاقاتي و ضايع شدن حق باشگاه‌ها نشان مي‌دهد ما هيچ پشتيباني نداشته و از نظر حقوقي و معنوي در فيفا و AFC نفوذ نداريم.

خليليان يادآور شد: ما (باشگاه سپاهان) هيچ نفوذي در فدراسيون فوتبال نداريم و نمي‌دانيم دادمان را به چه کسي بگوييم. تلاش‌هايي را که بايد مي‌کرديم را انجام داده‌ايم اما نشد و آقايان را هم به خودشان و وجدان‌شان واگذار مي‌کنيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان تاکيد کرد: آنها با احساسات مردم اصفهان و سه جوان لايق سپاهان بازي کردند. اميد ابراهيمي يکي از لايق‌ترين بازيکنان بود که مي‌توانست در اردوي تيم ملي حضور داشته باشد و همينطور يعقوب کريمي و شجاع خليل‌زاده نيز لايق بودند. اگر روي لجبازي يا هر مورد ديگري بازيکنان ما را به تيم ملي دعوت نکرده اند مشکل خودشان است و براي آنها متاسفم.

«خط خوردن ابراهيمي‌، کريمي و خليل‌زاده از تيم ملي به اين سه بازيکن و تيم سپاهان از نظر روحي ضربه نمي‌زند؟» وي در پاسخ به اين سؤال به تسنيم گفت: باشگاه سپاهان قوي‌تر از اين حرف‌هاست. ما براي بازيکنان‌مان هم ارزش زيادي قائل هستيم. اميد ابراهيمي يکي از بهترين بازيکنان سپاهان محسوب مي‌شود که جزو با اخلاق‌ترين‌هاست. سفير اخلاق باشگاه سپاهان ابراهيمي است که از همين جا هم به او خدا قوت مي‌گوييم و دوست داريم او همچنان در سپاهان بماند و ما مخلص اين بازيکن هم هستيم. دوست داريم اين بازيکن همچنان در سپاهان بماند، توپ بزند و براي تيم ما افتخار آفريني کند و باز هم هر کاري که لازم باشد براي او انجام مي‌دهم.

مديرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: همين امروز (چهارشنبه) براي پيگيري وضعيت ملي‌پوشان‌مان سه بار با آقاي کفاشيان تماس گرفتم اما جواب نداد. براي ايشان پيغام گذاشته‌ام که اميدوارم جواب ما را بدهند.

خليليان در خصوص اينکه پيش از اين گفته بود کفاشيان قول داده تا بازيکنان سپاهان به اردوي تيم ملي اضافه شوند، اظهار داشت: آقاي کفاشيان صددرصد به من قول داده بود که بازيکنان ما بعد از بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به تيم ملي اضافه شوند.

وي ادامه داد: حتي بعد از پايان اردوي آفريقا نيز کفاشيان قول «خداوکيلي» داد که بازيکنان ما به اردوي تيم ملي دعوت شوند اما نمي‌دانم چه شد که آقايان زير قول‌شان زدند.

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص وضعيت سرمربي فصل آينده اين تيم گفت: ابتدا بايد مذاکره ما با برانکو ايوانکوويچ را تکذيب کنم و اينکه گفته شده ما از آقاي نبي وضعيت مالياتي اين مربي را استعلام کرديم دروغ است.

خليليان افزود: تا سه، چهار روز آينده و ابتداي هفته پيش‌رو مذاکرات ما نهايي خواهد شد و سرمربي فصل آينده را انتخاب مي‌کنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که قلعه‌نويي و کرانچار بين گزينه‌هاي باشگاه سپاهان هستند يا نه، عنوان کرد: آقاي کرانچار بين گزينه‌هاي ما حضور دارد اما هيچ صحبتي با آقاي قلعه‌نويي نداشتيم. انشاالله به زودي هم سرمربي تيم‌مان را مشخص مي‌کنيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: در خصوص وضعيت قرارداد بازيکنان‌مان نيز بايد بگويم با بيشتر بازيکنان تيم‌مان قرارداد داريم و چهار، پنج بازيکن نيز قراردادشان به اتمام رسيده که تا چند روز آينده به آنها نيز به توافق مي‌رسيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/17 12:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن