تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه علوم پزشکی زنجان به ارتقای کیفی آموزش توجه جدی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دانشگاه علوم پزشکی زنجان به ارتقای کیفی آموزش توجه جدی دارد خبرگزاری پانا: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان به ارتقای کیفی آموزشهای پزشکی توجه جدی دارد
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ساعت 11:04



 به گزارش سرویس خبر پانا، علیرضا بیگلری در مراسم تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه علوم پزشکی زنجان، افزود: این واحد دانشگاهی توسعه کیفی را در بخش های مختلف مورد توجه قرار داده و تحقق این مهم از ابعاد گوناگون نتایج مفیدی به همراه دارد. وی یادآورشد: بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ارتقای کفیی در بخش های مختلف را از ماهها قبل آغاز کرده و این روند شتاب بیشتری خواهد یافت.

بیگلری با اشاره به اینکه حرفه ای شدن سطح خدمات از اهمیت بالایی برخودار است، افزود: برای تحقق این امر دانشگاههای علوم پزشکی نیز باید به سوی حرفه ای شدن حرکت کنند.

وی اظهار کرد: برای افزایش و ارتقای سیستم بهداشت و درمان استان زنجان نباید منتظر اعلام تصمیم گیری های وزارتخانه بود بلکه باید فعالیتها و ایده ها بهتری در پیشبرد کارها و اهداف انجام داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، همچنین ابلاغ سند سیاستهای حوزه نظام سلامت از سوی رهبر فرزانه انقلاب را گامی مهم در رفع معضلات این بخش عنوان کرد و گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت به آسانی نیست و اشکالاتی دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان نیز گفت: هم اکنون سه هزار و 56 دانشجو با افزوده شدن شعبه بین الملل در 9 دانشکده و 49 رشته مقطع تحصیل می کنند.

رضا شروین بدو، افزود: توسعه تحصیلات تکمیلی از اولویت های های مهم این معاونت است.

وی به بهره برداری از دانشکده دندانپزشکی در آینده نزدیک اشاره کرد و یادآورشد: هم اکنون این پروژه 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پانا، در پایان این مراسم از 16 پزشک نمونه، هشت گروه آموزشی برتر،سه اساتید ارتقاء یافته، چهار فرآیند برتر معرفی شده به جشنواره شهید مطهری و از استاد بازنشسته و نمونه سال 92 با اهداء جوایز و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

هم اکنون سه هزار و 56 دانشجو با افزوده شدن شعبه بین الملل در 9 دانشکده و 49 رشته مقطع در دانشگاه علوم پزشکی زنجان تحصیل می کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن