تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820281956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سادا کروزیرو برتری خود را ثابت کرد/ جام برای ما از فردا شروع می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > توپ و تور دانیله بانیولی:
سادا کروزیرو برتری خود را ثابت کرد/ جام برای ما از فردا شروع می‌شود
سرمربی ایتالیایی تیم والیبال متین ورامین در پایان دیدار این تیم برابر سادا کروزیرو گفت: آنها برتری خود را ثابت کردند باید عنوان کنم که جام برای ما از فردا شروع می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، "دانیله بانیولی" در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های متین ورامین و سادا کروزیرو برزیل خاطرنشان کرد: باید این برد را به تیم سادا کروزیرو تبریک بگویم. آنها ثابت کردند که از ما بهتر هستند و این برتری را در جریان بازی نشان دادند. وی افزود: آنچه در این بازی ما انتظار داشتیم این بود که چیزهای مثبتی را در این بازی ببینیم و برخی نکات مثبت را در این بازی دیدیم با این حال در حمله مشکلاتی داشتیم. مقابل این تیم قوی نتوانستیم در خط حمله آنطور که فکر می‌کردیم خوب کار کنیم. سرمربی تیم متین ورامین تاکید کرد: این رقابتها برای ما از فردا شروع می‌شود و به دنبال ارایه بهترین کیفیت هستیم.


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن