تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات ورزشی دانش آموزان استثنایی لرستان در بروجرد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات ورزشی دانش آموزان استثنایی لرستان در بروجرد برگزار شد بروجرد - ایرنا - مسابقات ورزشی دانش آموزان استثنایی استان لرستان با معرفی تیمهای برتر در آموزشگاه نیکان بروجرد به پایان رسید.


مدیر آموزشگاه استثنایی بروجرد به ایرنا گفت:در این مسابقات 100 نفر از دانش آموزان مراکز استثنایی استان لرستان در رشته های فوتسال، آمادگی جسمانی، طناب زنی، دو میدانی، تنیس روی میز و گویرانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
ˈ علی احمد فلاحˈ اضافه کرد:این مسابقات که بین دانش آموزان کم توان و نابینا در دو رده سنی متوسطه و راهنمایی برگزار شد در رشته فوتسال دانش آموزان کم توان شش تیم نیز به رقابت پرداختند که در پایان تیم ابوعلی سینا خرم آباد ، نیکان بروجرد و کوشا کوهدشت به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی افزود: در رشته دو ومیدانی متوسطه حرفه ای نیز تیمهای کوشای کوهدشت ، امام سجاد کوهدشت و ابوعلی سینا خرم آباد و در رشته تنیس روی میز تیمهای تلاش خرم آباد، ابوعلی سینا خرم آباد و امین الیگودرز عناوین برتر را کسب کردند.
وی اضافه کرد: در رشته گویرانی نیز تیم تلاش خرم آباد، طلوع نورآباد و نظر زاده خرم آباد و در رشته آمادگی جسمانی تیمهای تربیت خرم آباد، فردوس بروجرد و بهاران دورود برتر شناخته شدند.
فلاح افزود: در پرتاب وزنه نابینایان محمد حسین حیدری از خرم آباد، در دو 100 متر و 200 نابینایان نیز سعید پارسا از بروجرد اول شدند.
7189/542
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن