تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات ووشو دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان در فومن برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات ووشو دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان در فومن برگزار شد رشت - ایرنا - نخستین دوره مسابقات ووشو دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان با قهرمانی تیم میزبان در فومن پایان یافت.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت روز چهارشنبه در حاشیه برپایی این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی شهید چمران فومن برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات دانشجویان ووشوکار در قالب هشت تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی واحدهای رشت، علوم و تحقیقات گیلان، لاهیجان، صومعه سرا، آستارا، رودسر، تالش و فومن و شفت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
ˈمجتبی ملکی چوبریˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات یک روزه، 50 ورزشکار ووشوکار در هشت وزن مختلف با یکدیگر مسابقه دادند.
وی با اشاره به نتایج مسابقات ووشو دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان اظهار کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم دانشگاه آزاداسلامی واحد فومن و شفت با چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز مقام نخست، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با دو طلا، دو نقره و سه برنز مقام دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان با دو طلا مقام سوم را از آن خود کردند.
وی اضافه کرد: همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.
وی بیان کرد:در وزن 60- کیلوگرم ایمان قلی زاده از فومن،65- کیلوگرم احمد نیک کار از لاهیجان، 70- کیلوگرم مهیار گلشن از فومن، 75- کیلوگرم محمد پاشنا از فومن،80- کیلوگرم عباس (سیامک) احمدزاده از علوم و تحقیقات گیلان،85- کیلوگرم بابک سنایی از لاهیجان،90- کیلوگرم صابر رنجبر از فومن و 90+ کیلوگرم مهدی رمضانی از علوم و تحقیقات گیلان مدال طلا این دوره از مسابقات ووشو را از آن خود کردند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت افزود: این دوره از مسابقات از سوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با همکاری هیات ووشو این استان و به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
به گفته ملکی چوبری، نفرات برتر در هر وزن در قالب تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تابستان امسال در مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که مکان برگزاری آن از سوی معاونت ورزش سازمان مرکزی اعلام می شود، حضور خواهند یافت.
به گزارش ایرنا، در پایان نخستین دوره مسابقات ووشو دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان، تیم ها و نفرات برتر با حضور فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان فومن،روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای صومعه سرا و فومن و شفت،مسوول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و جمعی از مسوولین و قهرمانان رشته ورزشی ووشو استان گیلان و شهرستان فومن با اهدای جوایزی تجلیل شدند.
فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/3
7294/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن