تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817103146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دارایی بابک زنجانی چقدر است؟/ حمید حسینی: زنجانی در فروش نفت بیش از یک میلیارد دلار ضرر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دارایی بابک زنجانی چقدر است؟/ حمید حسینی: زنجانی در فروش نفت بیش از یک میلیارد دلار ضرر کرده است

دارایی بابک زنجانی چقدر است؟/ حمید حسینی: زنجانی در فروش نفت بیش از یک میلیارد دلار ضرر کرده است
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی می گوید زنجانی در معاملات نفتی بیش از یک میلیارد دلار ضرر کرده است و به هیچ وجه قادر به پرداخت بدهی هایش نیست.
سیدحمید حسینی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران در گفت و گو با نامه نیوز درباره اعتماد دولت به بخش خصوص در حوزه نفت گفت: مشکل این است که مواردی مثل بابک زنجانی بزرگترین ضربه را به  اعتماد دولت به بخش خصوصی زدند یعنی الان علت اینکه این کار شدنی نیست بحث پرداخت است و در صورتیکه بخش خصوصی هم توان بیش پرداخت وجه به شرکت نفت را داشته باشدو مایل به پرداخت باشد شرکت نفت نمی تواند دریافت کند چون تحریم است و مدیران شرکت نفت حاضر نیستند بهبخش خصوصی اعتماد کنند. وی ادامه داد: بخش خصوصی  به تنهایی توان سپردن تضمین بانکی  به شرکت نفت ندارد و بانکها هم یا قادر نیستند یا مایل نیستند و یا فاقد دانش و تخصص در حوزه نفت هستند و حاضر نیستند  این تضمین ها را به بخش دولتی بدهند. لذا تمام این حلقه های ارتباطی مسدود است و همین قضیه کار را دشوار کرده است.حسینی با بیان این که من سه هفته قبل از دستگیری بابک زنجانی گفتم بابک زنجانی کلاهبردار است، اسنادش قلابی است، تاکید کرد: زنجانی در معاملات نفتی بیش از یک میلیارد دلار ضرر کرده است و به هیچ وجه قادر به پرداخت بدهی هایش نیست. وی افزود: من با توجه به شناختی که از عملکرد ایشان در بازار داشتم برایم مسلم بود که زنجانی امکان بازپرداخت ندارد چون بیش از یک میلیارد فقط ضرر کرده است. این موضوع هم به علت نداشتن شناخت از بازار ویا نیت پرداخت نکردن پول از ابتدا بوده است،  اقداماتی که بابک زنجانی انجام داده از فردی بر می آید که قصد بازگرداندن پول را نداشته باشد. این عضو اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: این واقعیت از مدت ها قبل برای ما مسلم بود و با وجود اینکه انتقاد وتذکر میدادیم ، اما کسی توجه  نکرد وهمه گرفتار تبلیغات بابک زنجانی شده بودند. حسینی همچنین درباره میزان دارایی زنجانی گفت: کل ملک و املاک بابک زنجانی حدود هزار میلیارد تومان است که این هم در مقابل بدهی هایش کفاف هیچ چیز را نمی دهد.وی افزود: از ابتدا تحلیل من در مورد ایشان این بود که زنجانی پیشانی یک جریان بوده و الان مهره سوخته یک جریان است که حمایتی هم از او صورت نمی گیرد. همانطور که خودش بعدها اعلام کرده که من ویترین یک جریان بودم. زنجانی به پشتوانه همان جریانی وارد این عرصه شد که وی را به بانک مرکزی فرستاد و از آنجا اتفاق ها آغاز شد.حسینی با بیان این که که بعضی از مدیران سیاسی و امنیتی از زنجانی حمایت کرده و وی را وارد این جریان کردند، درباره رابطه زنجانی و رضا ضراب گفت: ممکن است در نقل و انتقالات مالی با یکدیگر همکاری داشته باشند ولی من این دو نفر را در کنار یکدیگر نمی بینم و اینگونه نیست که ضراب برای زنجانی کار می کرده است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: به نظر من توان مالی ضراب بیشتر از زنجانی بوده  و چنین موضوعی صحت ندارد. در مورد این که چرا زنجانی را دستگیر کردند بحث حساس شده بود و به همین دلیل وی بازداشت شد.

مشروح گفت و گوی سید حمید حسینی با نامه نیوز درباره چالش های پیش روی  حوزه انرژی روزهای آینده منتشر می شود.




1393/2/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن