تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804270450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار مدیرکل دپارتمان استانداردهای سازمان بین المللی کار با سرپرست صندوق مهررضا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دیدار مدیرکل دپارتمان استانداردهای سازمان بین المللی کار با سرپرست صندوق مهررضا تهران-ایرنا- اصغر نوراله زاده سرپرست صندوق مهرامام رضا(ع) با کلئوپاترا دومبیا هنری مدیرکل دپارتمان استانداردهای سازمان بین المللی کار (ILO) در رأس هیاتی دیدار کرد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی صندوق مهر امام رضا(ع)، کلئوپاترا دومبیا هنری در این دیدار ضمن تاکید بر وظایف کنوانسیون ˈمنع تبعیض در اشتغال و حرفهˈو با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران 50سال است که به عضویت این کنوانسیون درآمده است از سرپرست صندوق خواست تا به تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا بپردازد.
نورالله زاده از افتخار آفرینی بانوان وام گیرنده صندوق در جشنواره های کارآفرینان برتر کشوری خبر داد و به تشریح چند نمونه از کسب و کارهای این کارآفرینان برتر پرداخت.
وی ضمن ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به بانوان سرپرست خانوار گفت: از تاسیس صندوق مهرامام رضا(ع) در سال 1385 تاکنون، به 45هزار نفر از زنان در مناطق روستایی با اعتباری بالغ بر 280میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
سرپرست صندوق مهرامام رضا(ع) در پاسخ به پرسش مدیرکل دپارتمان استانداردهای سازمان بین المللی کار درخصوص سقف پرداخت تسهیلات اشتغال و نحوه نظارت بر پرداخت این تسهیلات گفت: تسهیلات صندوق به صورت وام های قرض الحسنه بوده و تا سقف 100میلیون تومان به طرح های ارزیابی شده پرداخت می شود و بعد از پرداخت تسهیلات و بمنظور اطمینان از پایداری کسب و کارهای ایجاد شده و ارائه مشاوره شغلی و حمایت های لازم، طرح های مورد نظر تا سه مرتبه مورد نظارت قرار می گیرند.
نوراله زاده همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با برخی دستگاه های اجرایی بمنظور ساماندهی کسب و کار فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد: بمنظور حمایت از نیروی کار مستعد و کارآمد تفاهم نامه ای با سازمان جهاد کشاورزی، بنیاد ملی مد و لباس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال انعقاد می باشد.
سرپرست صندوق مهر رضا با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج در سال های 1385 الی1388 در صندوق گفت: در سال های که صندوق از متولیان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بود طی سه سال به سه میلیون و هشتصد هزار نفر وام ازدواج پرداخت کرد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های زنان در توسعه پایدار با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکیل بنیادی بمنظور توانمندسازی زنان کارآفرین و عضویت صندوق در این بنیاد خبر داد.
سرپرست صندوق مهرامام رضا(ع) در ادامه در پاسخ به سوال مدیر کل دپارتمان استانداردهای سازمان بین المللی کار درخصوص برنامه های آتی صندوق گفت: از جمله برنامه های آتی صندوق مهرامام رضا(ع) برنامه راهبردی صنعتی سازی روستاها می باشد، در این طرح افراد به عنوان پشتیبان معرفی می شوند و در قالب خوشه های کسب و کار روستایی به تولید محصولات در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی و پوشاک خواهند پرداخت.
نوراله زاده با اشاره به برخی از مزایای این طرح گفت: این راهبرد منجر به ایجاد اشتغال غیر کشاورزی برای روستاییان بیکار یا نیمه بیکار و تقویت پایه های اقتصادی در مراکز روستایی خواهد شد و از جریان مهاجرت به مراکز شهری نیز جلوگیری می نماید.
در پایان این نشست مدیر کل دپارتمان استانداردهای سازمان بین المللی کار از هدف گذاری صندوق بر جامعه زنان کارآفرین ابراز خرسندی نمود و افزود: پرداخت تسهیلات ازدواج به صورت عادلانه به زنان و مردان به میزان 3میلیون و 800هزار نفر در منطقه و جهان منحصر به فرد بوده و از خدمات بسیار چشمگیر صندوق محسوب می شود.
یادآور می شود، با توجه به همراستایی کارکرد صندوق در موضوع حمایت های اجتماعی با نهادهای مشابه و مورد تقدیر بین المللی نظیر گرامین بانک بنگلادش و ˈخاصˈ بودن صندوق در کشور،معرفی صندوق و عملکرد آن به نهادهای بین المللی نظیر سازمان بیبین المللی کار، UNIDO، صندوق بین المللی پول و مانند اینها، می تواند برخورداری صندوق از کمک های مالی ناشی از طرح های جهانی و مشارکت در برنامه های بین المللی را به دنبال داشته باشد.
اقتصام(1) ** 9123 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن