تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819124371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان البرز پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارالبرز: استان البرز پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور شد خبرگزاری پانا:استاندار البرز با بیان اینکه فراخوان طرح برد - برد از استان البرز و در سطحی ملی کلید خورده است، گفت: این طرح با هدف جلب سرمایه‌گذاران و حذف واسطه‌ها و برداشتن رانت‌هایی که به شاکله اقتصاد کشور آسیب وارد می‌سازد، شکل گرفته است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ساعت 06:04



                    به گزارش خبرگزاری پانا؛سیدطاهر طاهری با بیان این مطلب اظهار داشت:  اجرای طرح فراخوان فرصت‌های برد - برد در این استان را نمونه‌ای بی‌بدیل در اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سطح کشور دانست.  
وی در آستانه آغاز بزرگترین رویداد اقتصادی کشور که با اجرای طرح فراخوان برد-برد از استان البرز و در سطحی ملی کلید خورده است، افزود: این طرح با هدف جلب و جذب سرمایه‌گذاران و حذف واسطه‌ها و برداشتن رانت‌هایی که به شاکله اقتصاد کشور آسیب وارد می‌سازد، شکل گرفته است.
 
استاندار البرز ادامه داد: طرح فراخوان فرصت‌های برد ـ برد که در مسیر راهبردهای مقام معظم رهبری و اجرای منویات معظم‌له به منظور خودکفایی اقتصادی کشور در این استان شکل گرفته است به صورت یک نمونه پایلوت در حال حاضر در استان البرز آغاز شده و این استان را پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور قرار داده است.
 
طاهری گفت: این طرح با ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» بر اساس بند یک اصل 110 قانون اساسی و نامگذاری سال 1393 با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سال قبل شروع شده است.
 
وی تأکید کرد: در اصل این طرح از یک الگوی علمی و بومی پیروی می‌کند و برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی و روحیه مشارکت‌طلبی آحاد مردم و مسئولان است.
 
طاهری بیان کرد: این طرح زمینه و فرصت مناسبی را برای نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی  استان و کشور در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کرده است.
 
استاندار البرز استقبال پرشور سرمایه‌گذاران را در اجرای این طرح حاکی از اعتماد مردم به مسئولان دولت تدبیر و امید در این استان دانست و آن را جهشی در چرخه اقتصاد کشور قلمداد کرد.
 
وی تصریح کرد: این طرح باب جدیدی در اقتصاد استان البرز است و در آینده‌ای نه چندان دور سایر استان‌ها هم از این طرح الگوبرداری خواهند کرد و این حاکی از آن است که البرز با وجود نو پا بودن همچنان می‌تواند پیشگام طرح‌های توسعه‌ای و پیشرفت کشور باشد.
 
طاهری گفت: فرصت‌های برد ـ برد سرمایه‌گذاری در راستای اهداف دولت تدبیر و امید در استان و برقراری توسعه متوازن به عنوان راهبرد و نقشه راه استانداری البرز است.
 
استاندار البرز در ادامه تصریح کرد: هر سرمایه‌گذاری که در البرز سرمایه‌گذاری می‌کند در سال‌های آتی از سود آن بهره‌مند خواهد شد.
 
شایان ذکر است، استان البرز 20 اردیبهشت ماه میزبان سرمایه‌گذاری از سراسر کشور خواهد شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن