تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای اقتصاد مقاومتی و تولید ثروت از البرز آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز سریزدی:
اجرای اقتصاد مقاومتی و تولید ثروت از البرز آغاز می شود
کرج - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: البرز با اجرای طرح فرصت های بُرد - بُرد سردمدار اقتصاد مقاومتی و تولید ثروت در سطح کشور شده است.



مجید سریزدی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری خود را مکلف دیدیم تا رابط بین اقتصاد و تولید ثروت در کشور باشیم.

وی آغاز این حرکت را از سال گذشته اعلام کرد و یادآور شد: در پی تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی از ماه ها قبل نخستین گام ها در این حوزه برداشته شد و با صدور فرمان مقام معظم رهبری به منظور اجرای بندهای منشور 24 ماده ای لبیک گفته و وارد میدان جهادی شدیم.

سریزدی گفت: امروز البرز با عملیاتی سازی استراتژی های کلان در جهت رونق اقتصادی کشور پیش قراول در اجرای فرمان معظم له شده است.

سریزدی در ادامه ظرفیت های البرز را در بخش های مختلف صنعت و معدن، توریسم، گردشگری، اقتصادی، علمی، گردشگری و... بسترساز این حرکت دانست و افزود: بر اساس پتانسیل های موجود در هر نقطه از این خطه استان که به واقع جای جای آن گوهرهای گرانبها است طرح و برنامه ریزی صورت گرفته و از سرمایه گذاران نیز در این بخش ها دعوت به عمل آمده است.


۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۱۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن