تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820580139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابله با حوادث مرزی محور اصلی گفت وگو با وزیر کشور ایران بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور نخست وزیر پاکستان: مقابله با حوادث مرزی محور اصلی گفت وگو با وزیر کشور ایران بود اسلام آباد - ایرنا - مشاور ارشد نخست وزیر پاکستان در امنیت ملی و امور خارجی، محور اصلی دیدار و گفت وگو با وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران را مسائل مهم مرزی و مقابله با حوادث موجود در این زمینه عنوان کرد.


ˈسرتاج عزیزˈ سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در محل وزارت امور خارجه پاکستان در اسلام آباد اظهار داشت: دیدارهای بسیار پربار و موثری با وزیر کشور ایران داشتیم و بحث های مهمی نیز در خصوص مسائل امنیتی، مرزی، اقتصادی و سیاسی در دیدارهای جداگانه آقای رحمانی فضلی با نواز شریف نخست وزیر، چودری نثار علی خان وزیر کشور و ژنرال راحیل شریف فرمانده ارتش پاکستان مطرح شد.
مشاور ارشد نواز شریف ادامه داد: تمامی توافقات صورت گرفته در دیدار وزیر کشور ایران با مقامات اسلام آباد در سفر آتی نخست وزیر پاکستان به ایران (احتمالا 21 اردیبهشت ماه جاری) نهایی خواهد شد و این موضوع برای ما بسیار مهم است که مقرر شد کمیته های امنیتی دو کشور هر سه ماه یکبار به منظور بررسی مسائل مرزی، دیدار و گفت وگو داشته باشند.
مشاور ارشد نخست وزیر پاکستان با تاکید بر نیاز به همکاری های بیشتر و سه جانبه کشورهای ایران، پاکستان و افغانستان در امور مدیریت مرزی، افزود: تهران و اسلام آباد باید جهت پایداری صلح و امنیت در افغانستان به تلاش های مشترک ادامه دهند و همکاری سه کشور تحت راهکاری مشترک قادر است مسائل و موارد ناامنی در منطقه و مرزهای مشترک را کاهش دهد.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم راهبرد مشترک میان ایران و پاکستان به منظور مقابله با تهدیدها بویژه پدیده تروریسم موثر واقع شود که وضعیت امنیت پایدار برای مردم پاکستان و ایران بسیار مفید خواهد بود.
سرتاج عزیز در خصوص سرنوشت خط لوله صلح (انتقال گاز ایران به پاکستان) نیز یادآور شد: دولت پاکستان خواهان اجرای سریع تر پروژه انتقال گاز از جمهوری اسلامی ایران به کشور خود است.
وی پروژه انتقال گاز از ایران را برای پاکستان بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: دو طرف در دیدارهای اخیر به بررسی راه های موثر جهت رفع موانع موجود در مسیر پیشبرد خط لوله صلح، پرداختند.
رحمانی فضلی که شامگاه گذشته وارد اسلام آباد شد، امروز (سه شنبه) با نواز شریف نخست وزیر، چودری نثار علی خان وزیر کشور، سرتاج عزیز مشاور ارشد نخست وزیر پاکستان در امنیت ملی و امور خارجی و همچنین مقام های ارشد دولتی و نظامی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
رحمانی فضلی را در این سفر دو روزه، محمد حسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی ناجا و جمعی از مسوولان وزارتخانه های امور خارجه و کشور همراهی می کنند.
وزیر کشورمان طبق برنامه اعلام شده، امشب اسلام آباد را به مقصد تهران ترک می کند.
آساق ** 1095 ** 1597
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن