تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816685184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان طلایه داران حماسه 24 خرداد بودند/راهبرد اصلی آموزش و پرورش ارتقا کیفیت آموزش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش در جمع معلمان نمونه کشور؛ معلمان طلایه داران حماسه 24 خرداد بودند/راهبرد اصلی آموزش و پرورش ارتقا کیفیت آموزش است خبرگزاری پانا: علی اصغر فانی در مراسم تجلیل از معلمان و مدیران نمونه کشوری، به نقش موثر معلمان و فرهنگیان در تربیت نسل آینده پرداخت.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 19:26



به گزارش خبرنگار پانا، علی اصغر فانی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کشور در جمع معلمان ومدیران نمونه اظهارداشت: یاد قریب 5 هزار معلم و مربی و 36 هزاردانش آموز شهید را گرامی می داریم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره دو اسوه تعلیم و تربیت شهیدان رجائی و باهنر تصریح کرد: جمع حاضر درمراسم شامل معلمان و مدیران نمونه کشوری هستند که در سطح مناطق 750 گانه، 14 هزار و 800 معلم نمونه و در سطح استان های کشور 670 معلم و در سطح کشور 43 معلم نمونه شامل 31 مرد و 12 زن و همچنین 2 تن از اعضای دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیرشهید رجایی در سه حیطه دانشی، مهارتی و ارزشی ارزیابی شده اند و در سطح کشور به عنوان معلمان نمونه انتخاب شده اند.
فانی با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در حماسه 24 خرداد اضافه کرد: معلمان طلایه دار حماسه 24 خرداد بودند و امیدواریم که در دولت تدبیر و امید و به خصوص در سالی که به تعبیر مقام معظم رهبری سال فرهنگ نامیده شده معلمان نقش خود را در آموزش و پرورش به عنوان طلایه دار ایفا کنند.
وزیر آموزش وپرورش افزود: در آموزش و پرورش علم نقش کلیدی و ممتازی دارد و این معلمان هستند که اهداف آموزش و پرورش را تحقق می بخشد و فرهنگ را به نسل آینده منتقل می کند معلمان با کردار ، رفتار ، لباس پوشیدن و حتی آرایش موی سر خود درشکل گیری شخصیت دانش آموزان موثرند.
وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که ارتقا کیفی آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید به عنوان راهبرد اصلی این وزارتخانه انتخاب شده اظهارداشت: با حضور قریب یک میلیون فرهنگی در سراسر کشور استراتژی و راهبرد اصلی خود را ارتقا کیفیت آموزش می دانیم .
فانی با بیان چهارسیاست اصلی وزارت اموزش و پرورش تشریح کرد: چهار سیاست وزارت اموزش و پرورش در دولت 1- توسعه مشارکت در اموزش و پرورش 2- ارتقا مدیریت آموزشگاهی – با افزایش اختیار مدیران مدارس- ، 3- ساماندهی نیروی انسانی - اگر یک میلیون معلم و فرهنگی سراسر کشور ساماندهی شوند در راستای کیفیت اموزش و پرورش حرکت کرده ایم - ، و 4- عملیاتی کردن بودجه اموزش و پرورش است که امیدواریم بتوانیم در 0.5 درصد مدارس کشور یعنی 500 مدرسه که درسال تحصیلی 93-94 بودجه عملیاتی را اجرا کنیم و بازخورد کاررا برای تسری موضوع مورد بررسی قرار دهیم.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه اظهارات خود با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش اظهار کرد: توجه دولت به آموزش و پرورش بسیار بالاست به طوری که در بودجه 93 شاهد رشد 26 درصدی نسبت به مصوب بودجه سال 92 بودیم.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور ادامه داد : علی رغم کمک هایی که دولت به آموزش و پرورش کرده ، امیدواریم به گشایش های بیشتر و شاهد انعطاف بیشتر دولت و مجلس به این وزارتخانه کلیدی باشیم.
فانی با تاکید براین مطلب که یقین داریم امید و اعتدالی که در دولت و آموزش و پرورش ایجاد شده با تلاش های معلمان و مشارکت مردم، دانش آموزان واولیای آنها همراه خواهد بود بیان داشت: در این راستا ما قطعا شاهد رشد بهتر دانش آموزان خواهیم بود.
وی با اشاره به سند تحول اموزش و پرورش کشور به عنوان یک سند دست بالا گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سندی دست بالا و مهم برای وزارت آموزش و پرورش است و ما به دنبال نقشه راه برای اجرای این سند مهم هستیم .
وی درپایان ابراز امیدواری کرد : امیدواریم با عنایت دولت محترم سند تحول آموزش و پرورش را بهتر عملیاتی کنیم.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن