تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814144618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي بزرگترين سامانه پايش فشار آب کشور در شهر اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴۱ب.ظ)
راه‌اندازي بزرگترين سامانه پايش فشار آب کشور در شهر اصفهان معاون بهره برداري شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از راه اندازي فاز اول بزرگترين سامانه متمرکز پايش فشار خطوط شبكه توزيع آب شهري در كشور خبر داد و افزود: فاز اول بزرگترين سامانه متمرکز پايش فشار خطوط شبکه توزيع آب تا پايان ارديبهشت ماه جاري در کلانشهر اصفهان به صورت آزمايشي راه اندازي خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، معاون بهره برداري شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اين طرح که در راستاي طرح هوشمند سازي شبکه توزيع آب انجام مي شود، شامل تجهيز و راه اندازي بيش از 130 ايستگاه فشار سنجي آنلاين در نقاط حساس شبكه توزيع آب شهر اصفهان مي باشد.
قباديان با بيان اين که کليه مراحل طراحي اين سامانه شامل انتخاب بستر ارتباطي ، انتخاب تجهيزات ، نحوه اجرا و ملحقات و ملزومات در شرکت آبفا اصفهان انجام شده اظهار داشت: به اعتقاد بسياري از کارشناسان اين پروژه از نظر نوع و نحوه اجرا به بهترين شکل ممکن طراحي و اجرايي گرديده است.
معاون بهره برداري آبفاي استان اصفهان افزود: جهت اين امر مکان هاي نصب تابلو روسطحي در داخل املاک اداري، آموزشي و خدماتي در اختيارگرفته شده و تابلوهايي که شامل فشارسنج و ديتالاگر ذخيره و ارسال کننده اطلاعات در محل پيش بيني شده مي باشد نصب و راه اندازي شده است.
قباديان به چگونگي انتقال سيستم اندازه گيري و ارسال اطلاعات اين سامانه پرداخت و عنوان کرد انتقال سيستم اندازه گيري و ارسال اطلاعات به سطح زمين با انشعاب گيري از شبکه توزيع و وارد کردن اين انشعاب به داخل تابلوها مي باشد که اين امر مزيت و ابتکاري است که با اجراي اين سامانه اطلاعات را با سرعت و امنيت بسيار بيشتر و با هزينه کمتري نسبت به روش معمول قبلي انجام مي گيرد.
وي با بيان اين که قبل از راه اندازي سامانه پايش فشار آب سامانه ((نجما)) به عنوان بستر GIS نمايش اطلاعات تاسيسات آب و فاضلاب طراحي و راه اندازي شده بود، گفت: سامانه نجما وظيفه نمايش اطلاعات فشارسنجي انجام شده را عهده دار مي باشد. به اين ترتيب فشار نقاط مختلف کلان شهر اصفهان در ساعات مختلف شبانه روز علاوه بر ثبت و ذخيره سازي، در سامانه نجما قابل نمايش خواهد بود.
معاون بهره برداري شرکت آب و فاضلاب استان گفت: مقرر گرديد در فازهاي بعدي اين سامانه در تمام شهرهاي استان توسعه يابد و مزيت اين توسعه متمرکز بودن نتايج در يک سامانه واحد در بستر GIS مي باشد.
قباديان هدف از اجراي اين پروژه را در اختيار داشتن اطلاعات فشار شبکه توزيع آب دانست و تصريح کرد: اجرا و راه اندازي اين سامانه کمک شاياني به مديريت بهينه توزيع آب، تعديل فشار نقاط ناهمگون و کاهش مصرف و کم شدن هدررفت واقعي خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن