تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814715451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهيگيران متخلف در خرم آباد دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۴ب.ظ)
ماهيگيران متخلف در خرم آباد دستگير شدند مدير کل حفاظت محيط زيست لرستان از دستگيري ماهيگيران متخلف در خرم آباد خبر داد .
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي حفاظت محيط زيست لرستان محمد حسين بازگير گفت : در هفته هاي گذشته نيروهاي اجرايي اداره حفاظت محيط زيست شهرستان خرم آباد که ضابطين دادگستري هستند ،درحين گشت وکنترل از سطح مناطق استان ودر حاشيه رودخانه سزار (چم سنگر)موفق به شناسايي دو نفر متخلف شدند .
وي اظهار داشت : برخلاف هشدارها و اطلاع رساني هاي زيست محيطي اين افراد اقدام به صيد غير مجاز ماهي به تعداد70 قطعه کرده بودند.
وي افزود :با توجه به اينکه فصل تخم ريزي ماهيان آغاز شده است و صيد در اين مناطق ممنوع اعلام شده است ، متخلفان بايد به ازاي هر قطعه ماهي مبلغ100 هزار ريال يعنب حدود 700 هزار ريال ضرروزيان وارده به محيط زيست پرداخت نمايند.
وي تصريح کرد : همچنين واحد حقوقي اين اداره کل نسبت به تشکيل پرونده براي صيادان غيرمجاز اقدام وبه مراجع قضايي معرفي کرده است.
همچنين مسوول واحد حقوقي محيط زيست لرستان ˈکامران سپه وند ˈگفت : با توجه به وضعيت مطلوب نزولات آسماني سال جاري وسال گذشته وبا عنايت به سرسبزي طبيعت وجاري شدن وپرآب شدن رودخانه هاي استان وفصل تخم ريزي ماهيان از کليه هم استانيهاي درخواست مي شود که از صيد غير مجاز ماهي خودداري نمايند .
وي افزود :با استناد به ماده 12 قانون شکار وصيد، هرکس مرتکب شکار و صيد جانوران وحشي حمايت شده بدون داشتن پروانه ويژه ، شکار و صيد در مناطق حفاظت شده و پناهگاه هاي حيات وحش بدون تحصيل پروانه ويژه و صيد غير مجاز در رودخانه هاي حفاظت شده،از بين بردن رستنيها و تعليف و تخريب در پارکهاي ملي و آثار طبيعي ملي و هرگونه تجاوز و فعاليت غير مجاز در اين گونه مناطق ، آلوده کردن آب رودخانه ها ، درياچه ها و تالابهاي حفاظت شده ، چشمه ها و آبشخورها به موادي که باعث آلودگي آب و از بين رفتن آبزيان شود، به مجازات حبس از سه ماه تا سه سال و يا به جزاي نقدي از يک ميليون و پانصد هزار ريال تا هجده ميليون ريال محکوم مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن