تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818946193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آی‌بی‌ام هم به جنگ هکر‌ها می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: آی بی ام تازه‌ترین شرکتی است که برای عرضه محصولات امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات دست به کار شده و قصد دارد در این زمینه با سمانتک همکاری کند.




آی‌بی‌ام هم به جنگ هکر‌ها می‌رود


 


 

آی بی ام تازه‌ترین شرکتی است که برای عرضه محصولات امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات دست به کار شده و قصد دارد در این زمینه با سمانتک همکاری کند. 

به گزارش فارس افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، IBM و Symantecبا صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند که آی بی ام قصد دارد سیستمی موسوم به سیستم حفاظت در برابر تهدیدات و برنامه حفاظت از داده‌های حیاتی کاربران را به اجرا درآورد. هدف اصلی از اجرای این طرح ها حفاظت از داده ها و اطلاعات شرکت‌های تجاری بزرگ است.

آی بی ام از دو سال قبل و هزمان با خرید شرکت هایی همچون Guardium، Q۱ Labs، Trusteer، Watchfire، Ounce Labs و Fiberlink/MaaS۳۶۰ درصدد اجرای این طرح بوده است.

جمع آوری اطلاعات و تحلیل آنها در شبکه‌های رایانه‌ای به منظور مقابله با حملات هکری، نصب فایروال‌های دفاعی، بلوکه کردن بدافزارها با استفاده از نرم افزار Apex، شناسایی کردن آنها با استفاده از پلاتفورم QRadar Security و مقابله با تهدیدات جدید از جمله قابلیت‌های محصولات آی بی ام خواهد بود. حفاظت از اطلاعات حساس شخصی نیز در قالب این طرح پیش بینی شده است.

این خدمات فعلا در مرحله آزمایشی است و انتظار می‌رود استفاده از آنها ظرف شش تا دوازده ماه آینده ممکن شود. هزینه استفاده از سرویس‌های یاد شده هنوز اعلام نشده است.

مرجع : خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن