تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804467208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کريمي: به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کريمي: به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم
هافبک سابق تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: من به نظر سرمربي تيم ملي احترام مي‌گذارم و شايد خوب کار نکردم.

خيلي‌ها تصور مي‌کردند که در آخرين ليست کي‌روش در آستانه جام جهاني شماره علي کريمي جايي داشته باشد تا بتواند در واپسين سال‌هاي فوتبال خداحافظي باشکوهي داشته باشد اما با اعلام ليست کي‌روش همه متوجه شدند که علي کريمي همچنان دور از جام جهاني است. خبرنگار فارس با وي صحبت کرده که به شرح زير است:

نمي‌دانيم مصاحبه را از کجا شروع کنيم از تيم ملي، تراکتورسازي و يا پرسپوليس.

از هر کجا که دوست داريد سؤال کنيد بالاخره من بازيکني هستم که هر وقت لازم باشد سعي مي‌کنم با هواداران عزيز صحبت کنم و از طريق شما رسانه‌ها جواب آنها را بدهم.فوتبال ورزشي است که طرفداران زيادي دارد و خدا را شکر هميشه هم به من لطف داشتند.

چه اتفاقي افتاد که به تيم ملي براي حضور در جام جهاني دعوت نشدي؟

خب هميشه همه چيز طبق خواسته يک انسان پيش نمي‌آيد، شايد خوب کار نکردم و طبيعي است که بايد به نظر سرمربي تيم ملي احترام گذاشت. من هميشه اين موضوع را سعي کردم در دستور کار خود قرار دهم و الان به نظرم بايد به نظر کي‌روش احترام گذاشت.

اما خيلي‌ها فکر مي‌کردند شما در ليست تيم ملي ايران باشي.

همه به من لطف دارند و اين نشاندهنده معرفت و خونگرمي تمام ايرانيان است من از همه آنها سپاسگزارم اما الان همه بايد براي موفقيت تيم ملي در جام جهاني که بزرگترين رويداد فوتبال جهان است دعا کنيم.الان همه بايد پشت سر تيم ملي باشيم تا انشاءالله در ديدارهاي سختش بتواند دل ميليون‌ها مردم را در سراسر ايران شاد کند. اين از همه چيز در حال حاضر مهم‌تر است.

اما بدون کريمي؟

الان اسم ايران و شاد کردن دل مردم در ميان است من هم مثل همه ايرانيان دعا مي‌کنم که تيم ملي ايران عليرغم اينکه کار بسيار سختي دارد نتايجي در خور شان و نام ايران و مخصوصا مردم بزرگ‌مان بگيرد. مردمي که هميشه پشت سر اين فوتبال بودند حتي در روزهايي که برخي‌ها سعي مي‌کردند فوتبال کمي از آن شرايط ايده‌آل بين مردم فاصله بگيرد.

سه رقيب ما در جام جهاني را چگونه مي‌بيني؟

در جام جهاني حريف ساده‌اي نداريم همه تيم‌ها با بهترين‌هاي خود به اين مسابقات راه پيدا کردند کارمان سخت است چون با سه تيم خوب از قاره‌هاي مختلف بازي داريم. اميدوارم که در فاصله چند روز مانده به جام جهاني آرامش را به تيم ملي هديه دهيم و بچه‌ها و کادر فني بتوانند با آرامش و تمرکز بالا به ديدار نيجريه،‌آرژانتين و بوسني که هر سه تيم‌هاي پرقدرت و خطرناکي است نبرد کنيم.

دوست داشتي در جام جهاني تيم ملي را همراهي مي‌کردي؟

طبيعي است هر بازيکني دوست دارد در جام جهاني به تيم ملي کشورش خدمت کند. من دروغ نمي‌گويم دوست داشتم به تيم ملي کشورم در برزيل خدمت کنم اما کساني بايد انتخاب شوند و باشند که از نظر فني خوب باشند و بتوانند به تيم ملي کمک کنند. کسان ديگري هستند که بتوانند تيم ملي را در جام جهاني به هدفش برساند و من اميدوارم بچه‌ها با تمام توان خود در اين رويداد بزرگ ظاهر شوند و با نتايج خوبشان دل مردم ايران را که در باخت‌هاي فوتبال اشک مي‌ريزند و با بردهايش در خيابان‌ها جشن و شادي برگزار مي‌کند را شاد کند. اين هواداران کساني هستند که هميشه به فوتبال ما لطف داشتند. من که هميشه سپاسگزار آنها هستم.

همين هواداران حتما مي‌دانيد روز يکشنبه با حضور مقابل باشگاه خواستار حضور شما در پرسپوليس بودند.

بالاخره مردم به من لطف دارند و هميشه شرمنده آنها هستم نيازي نبود که اين کار را انجام دهند هواداران پرسپوليس هميشه براي من ثابت شده‌اند و در قلب من جاي دارند نياز نبود زحمت بکشند اما باز هم اينجا از اين هواداران خونگرم تشکر مي‌کنم و اميدوارم بتوانم لطف آنها را جبران کنم.

در فصل بعد؟

هنوز چيزي مشخص نيست آدم از فرداي خود خبر ندارد فعلا همه چيز تعطيل است و همه بايد به جام جهاني فکر کنيم زمان هست و بايد ببينيم تقدير چه مي‌خواهد هر چه تقدير شود بايد به آن احترام گذاشت و بايد ببينيم در آينده چه اتفاقي مي‌افتد. اگر قسمت ما بود در خدمت هواداران خونگرم پرسپوليس هستيم و اگر نبود هم خدا بزرگ است.

منظورت چيست؟

حرف خاصي نمي‌زنم من مي‌گويم تقدير هر چه باشد همان اتفاق مي‌افتد. هواداران پرسپوليس هميشه براي علي کريمي ثابت شده هستند. هيچ وقت بازي آخر تراکتور و استقلال را فراموش نمي‌کنم که هواداران پرسپوليس در کنار تراکتوري‌ها و حتي هواداران استقلال به من لطف داشتند و برايم واقعا سنگ تمام گذاشتند. در نهايت مطمئن باشيد تقدير دست خداست و هر چه به صلاح باشد همان اتفاق مي‌افتد.

يعني به حضور در پرسپوليس اميدواري؟

هر چيز به خير و صلاح پرسپوليس و حتي استقلال باشد اميدوارم اتفاق بيفتد. من همين جا از تمام هواداران تراکتورسازي هم تشکر مي‌کنم که در فصل قبل تيم خود و من را حمايت کردند و اميدوارم قهرماني جام حذفي تشکري کوچکي از اين هواداران خونگرم تبريزي باشد. استقلال و پرسپوليس هميشه تيم‌هاي مردمي هستند که طرفداران زيادي دارند اگر اين دو تيم هميشه خوشحال باشند طرفدارانشان بيشتر به ورزشگاه‌ها مي‌آيند و از فوتبال لذت مي برند. اميدوارم تيم‌هاي مردمي مثل پرسپوليس و استقلال هميشه خوشحال و موفق باشند. فوتبال هميشه برد و باخت دارد. اين قانون فوتبال است اما از همه مهمتر اين است که چطور تيم‌ها بتوانند هواداران خود را خوشحال کند.

اما نگفتي ماجراي شما و حضورتان در پرسپوليس چه مي‌شود؟

همه چيز دست خداست بايد ببينيم تقدير چه مي‌شود. اين حرف من است اما همين جا جا دارد از تمام پرسپوليسي‌هاي عزيز که به من لطف داشتند تقدير و تشکر کنم. من دوست ندارم خداي ناکرده براي پرسپوليس به خاطر من مشکل و مسئله‌اي پيش بيايد از اتفاقات دو روز گذشته خبر نداشتم اما از همين جا به هواداران مي‌گويم شما براي علي کريمي ثابت شده هستيد و نيازي به زحمت شما نبود.

برخي‌ها اعلام کردند که شما حتي مدارک هم براي اردوي اتريش داده بوديد.

بهتر است ديگر درباره اين مسائل صحبت نکنيم من گفتم مسئله‌اي که طبيعي است بايد به نظر سرمربي تيم ملي احترام بگذاريم.الان موقع اين حرف‌ها نيست من باز هم اعلام مي‌کنم براي تيم ملي کشورم آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم کساني که به تيم ملي دعوت شدند بتوانند دست در دست هم نتايج خوب و در شان نام ايران و اين مردم کسب کنند.

فصل آينده بازي مي‌کني و يا تيم خودت را مشخص کردي؟

اجازه دهيد در مورد اين مسائل بعدا حرف بزنيم بالاخره الان جام جهاني در پيش است و همه به فکر جام جهاني هستند بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد و تقدير چه مي‌شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/02/16 13:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن