تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 13 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813869628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي بزرگترين سامانه پايش فشار آب کشور در شهر اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان قبادیان خبر داد:
راه‌اندازي بزرگترين سامانه پايش فشار آب کشور در شهر اصفهان
اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از راه اندازی فاز اول بزرگترين سامانه متمرکز پايش فشار خطوط شبكه توزيع آب شهري در كشور خبر داد و گفت: فاز اول بزرگترین سامانه متمرکز پایش فشار خطوط شبکه توزیع آب تا پايان اردیبهشت ماه جاری در کلان شهر اصفهان به صورت آزمایشی راه اندازی خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قبادیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: اين طرح که در راستای طرح هوشمند سازی شبکه توزیع آب انجام می شود ، شامل تجهيز و راه اندازی بیش از 130 ايستگاه فشار سنجي آنلاین در  نقاط حساس شبكه توزیع آب شهر اصفهان است. وی با بیان اینکه کلیه مراحل طراحی این سامانه شامل انتخاب بستر ارتباطی ، انتخاب تجهیزات ، نحوه اجرا و ملحقات و ملزومات در شرکت آبفا اصفهان انجام شده اظهار داشت: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این پروژه از نظر نوع و نحوه اجرا به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرایی شده است. معاون بهره برداری آبفای استان اصفهان افزود: جهت این امر مکانهای نصب تابلو روسطحی در داخل املاک اداری ، آموزشی و خدماتی در اختیارگرفته شده و تابلوهایی که شامل فشارسنج و دیتالاگر ذخیره و ارسال کننده اطلاعات در محل پیش بینی شده می باشد نصب و راه اندازی شده است. وی به چگونگی انتقال سیستم اندازه گیری و ارسال اطلاعات این سامانه پرداخت و تصریح کرد: انتقال سیستم اندازه گیری و ارسال اطلاعات به سطح زمین با انشعاب گیری از شبکه توزیع و وارد کردن این انشعاب به داخل تابلوها می باشد که این امر مزیت و ابتکاری است که با اجرای این سامانه اطلاعات را با سرعت و امنیت بسیار بیشتر و با هزینه کمتری نسبت به روش معمول قبلی انجام می گیرد. وی با بیان اینکه قبل از راه اندازی سامانه پایش فشار آب سامانه "نجما" به عنوان بستر GIS نمایش اطلاعات تاسیسات آب و فاضلاب طراحی و راه اندازی شده بود گفت: سامانه نجما وظیفه نمایش اطلاعات فشارسنجی انجام شده را عهده دار است به این ترتیب فشار نقاط مختلف کلان شهر اصفهان در ساعات مختلف شبانه روز علاوه بر ثبت و ذخیره سازی ، در سامانه نجما قابل نمایش خواهد بود. معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گفت: مقرر شد در فازهای بعدی این سامانه در تمام شهرهای استان توسعه یابد و مزیت این توسعه متمرکز بودن نتایج در یک سامانه واحد در بستر GIS است. قبادیان هدف از اجرای این پروژه را در اختیار داشتن اطلاعات فشار شبکه توزیع آب دانست و تصریح کرد: اجرا و راه اندازی این سامانه کمک شایانی به مدیریت بهینه توزیع آب ، تعدیل فشار نقاط ناهمگون و کاهش مصرف و کم شدن هدررفت واقعی خواهد کرد.
 


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۲:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن