تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816245471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايندگان شركت هاي خصوصي نفت و گاز لهستان در اتاق ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۱ق.ظ)
نمايندگان شركت هاي خصوصي نفت و گاز لهستان در اتاق ايران مذاكرات رودرروي نمايندگان 25 شركت خصوصي نفت و گاز لهستاني با همتايان خود در ايران با هدف توسعه مناسبات اقصادي دو كشور، دوشنبه صبح 15 ارديبهشت ماه در اتاق ايران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اتاق ايران علي اكبر فرازي، معاون امور بين الملل اتاق، بررسي سطح روابط دو كشور را اقدامي آسان و قابل دسترسي دانست چرا كه مناسبات دو كشور در طول همه اين سال ها بر مبناي دوستي و تفاهم بوده است.
طبق گفته هاي وي متأسفانه در چند سال گذشته برخلاف سال هاي قبل از آن، آمارها بيانگر روند نزولي مراودات تجاري و اقتصادي بين ايران و لهستان است.
فرازي گفت: البته حضور اين تعداد از نمايندگان شركت هاي نفت و گاز اين كشور در ايران، مي تواند اميدواركننده باشد و به گشودن درها و تقويت مجدد راه هاي ارتباطي بين دو كشور منجر شود.
معاون امور بين الملل اتاق، با بيان اين نكته كه از زمان آغاز به كار دولت جديد توسعه روابط ايران با همه كشورها از جمله اروپا در دستور كار قرار گرفته است، توضيح داد:‌ امروز شرايط خاصي بر روابط بين المللي ايران حكمفرماست، به نظر من ايران و لهستان مي توانند در زمينه هاي صنعتي، ماشين آلات، پتروشيمي، صنايع غذايي و غيره با يكديگر مذاكره كرده و همكاري هاي خود را توسعه دهند.

اقتصاد ايران و لهستان مكمل يكديگرند
رامين مهمان پرست سفير جديد ايران در لهستان، اقتصاد ايران و لهستان را مكمل يكديگر ارزيابي و تشريح كرد: دو كشور زمينه هاي همكاري بالايي با يكديگر دارند موقعيت و رشد بالاي اقتصادي لهستان از يك طرف و موقعيت استراتژيك ايران در منطقه ازطرف ديگر قابل توجه هستند.
سفير جديد ايران در لهستان معرفي صحيح كشورها به يكديگر را قدم اول در توسعه مناسبات دو كشور برشمرد و گفت: تجار و مردم دو كشور بايد اطلاعات درستي از يكديگر داشته باشند تا بتوانند روابط منطقي با هم برقرار كنند. اقتصاد و فرهنگ در كنار يكديگر هستند.
وي گردشگري و فعاليت هاي راديويي و تلويزيوني را دو اقدام اصلي خود در لهستان برآورد و تصريح كرد: به هنگام آغاز كار خود در اين كشور توسعه گردشگري و فعاليت هاي راديويي و تلويزيوني را مقدمه فعاليت هاي خود قرار مي دهم چرا كه بايد مردم دو كشور براساس آگاهي هاي درست از يكديگر تصميم گيري كنند.
طبق اطلاعات موجود ساليانه 600 هزار لهستاني از تركيه بازديد مي كنند در حالي كه در همين مدت تنها 200 نفر از لهستان به ايران سفر مي كنند.
مهمانپرست همكاري بين دانشگاه هاي دو كشور را قدم بعدي در گسترش روابط ايران و لهستان معرفي كرد.

آنچه در ايران ديديم خلاف تبليغات موجود است
ژوليوس گويلو سفير لهستان در ايران، اين كشور را يكي از كشورهاي مناسب براي سرمايه گذاري تجار و صنعت گران ايراني ارزيابي كرد. وي آنچه از ايران طي اين سفر تجربه كرده است را خلاف تبليغات عليه اين كشور در كشورهاي دنيا دانست و گفت: دو كشور از گذشته روابط دوستانه اي با هم داشته اند و هيچ گاه اين روابط رنگ و بوي خصمانه به خود نگرفته است.
وي در ادامه لهستان را كشوري مناسب براي جذب تجار ايراني قلمداد و تشريح كرد: اين كشور 25 سال قبل استقلال كامل خود را به دست آورد و از نفوذ خارجي ها رها شد. 15 سال قبل اين كشور به سازمان ناتو پيوست و 10 سال قبل نيز وارد اتحاديه اروپا شد.
براساس اظهارات سفير لهستان در تهران، اقتصاد لهستان از زمان استقلال بالغ بر 400 برابر توسعه پيدا كرده كه حركتي بي نظير تلقي مي شود امروز لهستان به عنوان ششمين اقتصاد اروپا شناخته مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن