تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیکل درشت همسر نتانیاهو صهیونیستها را به دردسرانداخت!+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
هیکل درشت همسر نتانیاهو صهیونیستها را به دردسرانداخت!+عکس ساره نتانیاهو پس از آنکه بارها از مشکل هیکل درشت خود و صندلی های کوچک هواپیمای نخست وزیری شکایت داشت موفق شد با فشار برای اعضای ائتلاف همسرش، موافقت کابینه صهیونیست ها برای خرید هواپیمایی دیگر که دارای صندلی سفارشی دو نفره است جلب کند

قزوینی غرابی: هیکل درشت همسر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جا نشدن وی در صندلی های هواپیما کابینه رژیم اشغالگر را به دردسر انداخت.به نقل از القدس العربی چاپ لندن، ساره نتانیاهو پس از آنکه بارها از مشکل هیکل درشت خود و صندلی های کوچک هواپیمای نخست وزیری شکایت داشت موفق شد با فشار برای اعضای ائتلاف همسرش، موافقت کابینه صهیونیست ها برای خرید هواپیمایی دیگر که دارای صندلی سفارشی دو نفره است جلب کند.
 هیکل درشت همسر نتانیاهو صهیونیستها را به دردسر انداخت

روزنامه صهیونیستی معاریو در خبر خود از این موضوع نوشت: علی رغم مخالفت تعدادی از وزیران، دولت با خرید یک هواپیمای اختصاصی برای نخست وزیر و رئیس جمهور و بنای یک خانه جدید برای نتانیاهو و خانواده اش موافقت کرده است.
همسر نتانیاهو از ماه ها قبل باعث به وجود آمدن یک بحران درون ائتلافی شده بود. ساره، وزیر دارایی را که از مخالفان اصلی خرید این هواپیما بود به برکناری تهدید کرده بود.
روشن است که موافقت کابینه رژیم اسرائیل با خرید این هواپیما نتیجه فشارهای وی بر ائتلاف همسرش بوده است. علاوه بر قیمت بالای این هواپیما، نگهداری آن نیز سالانه هزینه فراوانی را بر صهیونیست ها متحمل خواهد نمود.
گفتنی است رسانه های اسرائیلی از مدت ها پیش هیکل درشت همسر نتانیاهو را دست مایه اخبار و گزارش های خود قرار داده بودند. این رسانه ها نوشتند: هیکل بزرگ ساره باعث ناآرامی و راحت نبودن وی در هواپیمای فعلی در سفرهای طولانی مدت بود بدین جهت تقاضای هواپیمایی را کرد که با وضعیت جسمانی اش سازگار باشد. موضوعی که بسیاری دیگر آن را هدر دادن اموال عمومی، فساد و جاه طلبی نخست وزیر این رژیم و همسرش عنوان کرده اند.
 
قدس آنلاين

سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن