تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820964591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم های فوتبال چوکا تالش و رهپویان رضوانشهر درآستانه صعود قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم های فوتبال چوکا تالش و رهپویان رضوانشهر درآستانه صعود قرار دارند رشت - ایرنا - مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : تیم های فوتبال چوکای تالش و رهپویان رضوانشهر در آستانه صعود به لیگ دسته دوم کشور قرار دارند .


ˈ مجتبی پور بخش ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم فوتبال چوکای تالش در صورت کسب پیروزی در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور به لیگ دسته دوم صعود می کند و تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر نیز در صورت پیروزی در هفته پایانی ، به مرحله حذفی راه می یابد و شانس صعود به لیگ دسته دوم را دارد .
وی اظهار کرد : بر این اساس ، در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور ، تیم چوکای تالش عصر روز شنبه هفته آینده بیستم اردیبهشت ماه میزبان تیم خانه به خانه مازندران است و در صورت کسب پیروزی در این دیدار به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته دوم صعود خواهد کرد .
وی ادامه داد : همچنین در همین تاریخ تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر نیز در خانه مقابل تیم مهر کرج قرار می گیرد و در صورت کسب پیروزی در این مسابقه ، در مکان سوم جدول گروه خود قرار می گیرد و به مرحله حذفی راه می یابد و شانس صعود به لیگ دسته دوم را خواهد داشت .
وی بیان کرد : به همین دلیل هیات فوتبال استان گیلان در نظر دارد در صورت کسب پیروزی تیم های فوتبال چوکای تالش و رهپویان رضوانشهر در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته سوم کشور ، به هر تیم مبلغ 50 میلیون ریال پاداش نقدی اهداء کند .
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد : در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
ˈ پوربخش ˈ خاطرنشان کرد : در پایان این رقابت ها ، تیم های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می کنند و تیم های سوم دو گروه با هم در مرحله حذفی روبرو می شوند که تیم برنده نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته دوم کشور را کسب خواهد کرد . ک/3
7285/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن