تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819857125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آفرودباز قزوینی در مسابقات چند جانبه ترکیه صاحب مقام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آفرودباز قزوینی در مسابقات چند جانبه ترکیه صاحب مقام شد قزوین - ایرنا - ˈعلی خضریˈ اتومبیلران قزوینی عنوان قهرمانی مسابقات چندجانبه آفرود (مسابقه اتومبیلرانی) که روز گذشته در ترکیه پایان یافت را به خود اختصاص داد.


دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خضری در کلاس دوهزار و 400 سی سی این رقابت ها مقام نخست را کسب کرد.
وی با بیان اینکه خضری پیش از این نیز در مسابقات چندجانبه خارجی شرکت و در آنها حایز مقام شده بود، اضافه کرد: در این رقابت ها بیش از 60 آفرود باز از کشورهای ترکیه، ایران، ارمنستان و آذربایجان شرکت داشتند.
این مسوول، از برگزاری مسابقات چند جانبه آفرود در قزوین از سوی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خبر داد و گفت: این رقابت ها روز جمعه 19 اردیبهشت در باراجین برگزار می شود.
خضری اضافه کرد: تاکنون آفرود بازانی از استان های یزد، همدان، زنجان، سمنان، خراسان رضوی و تهران برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
نزدیک به 30 نفر در قزوین رشته آفرود را دنبال می کنند.
در مسابقات آفرود، اتومبیلرانان با خودروهای شاسی بلند در مسیرهای ناهموار و سنگلاخی با یکدیگر رقابت می کنند.
7392/616
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن