تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816824426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظفری: کواچ به هیچ عنوان مسیر فنی ولاسکو را ادامه نمی دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چرا فدراسیون والیبال از کواچ های ایرانی حمایت نکرد؟ مظفری: کواچ به هیچ عنوان مسیر فنی ولاسکو را ادامه نمی دهد تهران - ایران - بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: سرمربی جدید تیم ملی والیبال به هیچ عنوان مسیرفنی خولیو ولاسکو را در این تیم ادامه نخواهد داد و برای اثبات این موضوع دو دلیل مهم دارم.


ایرج مظفری روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا، افزود: ابتدا باید این نکته را یادآوری کنم که من اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران را از نظر اخلاقی و حرفه ای قبول دارم و در گذشته که شهر ارومیه دو تیم والیبال داشت، من و کواچ مدتی در این شهر با هم رقابت نیز داشتیم.
وی تصریح کرد: کواچ از نظر فنی بازیکن بسیار بزرگی بود که دریافت های بی نقصی داشت و برای یک تیم مهم است که مربی آن در دوران بازی، بازیکن شاخصی باشد.
مربی سابق تیم والیبال نوجوانان با بیان اینکه یکی از ویژگی های کواچ اسپک زدن با حضور سه مدافع بود، خاطر نشان کرد: برای این کار دو راه بیشتر وجود ندارد یا باید سر دستان دفاع کار کرد و یا اینکه توپ را به دستان دفاع کنار زد.
وی از سرعت بالای دست کواچ و مچ قوی او در دوران بازی در والیبال یاد کرد و گفت: دریافتش نیز بی نقص بود و دلیلش این است که مانند بازیکنانی همچون پیمان اکبری دریافت را درارتفاع بالا انجام می داد و نمی گذاشت توپ پایین بیاید.
مظفری در ادامه به کار مربیگری کواچ در سری آ ایتالیا اشاره کرد وگفت: پروجیا تیم قدرتمندی نبود اما کواچ آن را به این مرحله ازمسابقات سری آ رساند. مربی که در سری آ ایتالیا کار کند، مربی کمی نیست.
وی افزود: کواچ بازیکنی بزرگی بود اما بجای یک مربی بزرگ به ایران می آید، بیشتر موفقیت های ولاسکو در گذشته درلیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان بوده و کواج به درستی می داند که جای چه کسی می آید. بنابر این انگیزه بالایی می خواهد.
این کارشناس والیبال با بیان اینکه چند بازی اخیر تیم پروجیا در سری آ ایتالیا را دیده است، گفت: برعکس کارشناسان بله قربان گوی فدراسیون والیبال معتقدم کواچ به هیچ عنوان راه ولاسکو را ادامه نخواهد داد. برای این گفته خود حداقل دو دلیل دارم. نخست اینکه کواچ از سیستم بحث بر انگیز ولاسکو دو تعویضه به خصوص در امتیازهای زیر 15 استفاده نمی کند، زیرا این کار کاملا اشتباه است.
وی تصریح کرد: دومین فرق کواچ با ولاسکو دراین است که کواچ از دو لیبرو استفاده می کند، اما ولاسکو علاقمند نبود که بازیکن دوازدهم تیم لیبرو دوم باشدوهمیشه با یک لیبرو درمسابقات شرکت می کرد. من چندین بار از ولاسکو سئوال کردم چرا برای بازیکن دوازدهم از لیبرو استفاده نمی کنید، اما او جواب سر بالا داد.
این مربی والیبال ایران که عمده فعالیتش درسنین پایه این رشته ورزشی است، تصریح کرد:لیبرو تنها بازیکنی است که تعویض ندارد و والیبال ایران دو بار در زمان ست کوویچ در تیم جوانان و احمد پورکاشیان از داشتن تنها یک لیبرو به مشکل برخورد.
وی تاکید کرد: کوچینگ سرمربی جدید تیم ملی والیبال بی نهایت قوی است و جای خوشبختی است که مسیر فنی ولاسکو را طی نمی کند، اما راه سختی در لیگ جهانی امسال و مسابقات قهرمانی جهان درپیش خواهد داشت.رسیدن کواچ به این مرحله ازوالیبال این سئوال را در ذهن بسیاری ازکارشناسان تداعی می کند که چرا فدراسیون والیبال صربستان برای بازیکنان شاخص خود فضا و محیطی برای رشد و ارتقاء فراهم کرد، اما فدراسیون والیبال ایران این کار را نمی کند.
مظفری افزود: بازیکنانی همچون بهنام محمودی، محمد ترکاشوند و حتی من (ایرج مظفری) مانند کواچ بودیم، کواچ های ایران بودیم، اما فدراسیون والیبال ایران بها ندادوامکانات و اختیاراتی مهیا نکرد که رشد کنیم و در سری آ مشغول شویم. آینده محمد موسوی نیز جز این نیست. برایش پرونده درست می کنند به کمیته انضباطی می کشانند و در آینده همان بلایی که بر سر ما آوردند، بر سر محمد موسوی نیز خواهند آورد. وقتی از اختیارات، حقوق، قرارداد و بیمه صحبت می کنیم، مسئولین فدراسیون ناراحت می شوند. از ما که گذشت اما خواهش من از خانواده والیبال برای افرادی مانند محمد موسوی است که از افتخارات والیبال ایران است. باید به اینگونه بازیکنان فضا داده شود تا کواچ ایران شوند.
سرمربی سابق تیم والیبال نوجوانان درادامه باابراز خوشحالی از اینکه یک مربی ایرانی در کنار کواچ بر روی نیمکت کادر فنی تیم ملی خواهد نشست، گفت: ولاسکو این کار را نکرد، اما حال که کواچ این کار را انجام می دهد، چرا حسین (حسین معدنی).او که دو و نیم سال سرمربی تیم ملی بوده وعملکردش مشخص است. اگر خوب بود که باید حفظ می شد و چرا بر کنار شد؟ باید مربیانی همچون پیمان اکبری در کنار کواچ باشند. به این دلیل که می خواهیم بعد از کواچ از یک مربی ایرانی استفاده کنیم. اینجاست که اطرافیان داورزنی رییس فدراسیون والیبال مقصرند.افرادی که اسم خود را کارشناس والیبال گذاشته اند، اما در عمر بازیکنی خود یک سرویس پرشی و حتی شیرجه برای توپ نداشتند، اما ادعای کارشناسی دارند.
مظفری تاکید کرد:از خانواده بزرگ والیبال چه آنان که موافق و یا مخالف هستند، خواهش می کنم بیایند به کواچ کمک کنند و اگر او در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان نتیجه نگرفت، به او باید فرصت بیشتر داده شود و حضور او را به فال نیک بگیریم.
در پی جدایی خولیو ولاسکو از تیم ملی والیبال ایران، اسلوبودان کواچ جایگزین او شد اما به دلیل اشتغال در لیگ سری آ ایتالیا هنوز به ایران نیامده است، در شرایطی که تیم ملی والیبال ایران تمرینات خود را برای حضور در لیگ جهانی والیبال از دهم فروردین ماه (37 روز پیش) آغاز کرده است.
لیگ جهانی والیبال سال 2014 از دوم خردادماه آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران که با تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان در گروه یک این رقابت ها همگروه است،نهم خردادماه درنخستین بازی خود در ایتالیا به مصاف تیم ملی این کشور می رود.
ورزشی(4)**1379**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن