تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813256483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد عتبات عالیات ساوجبلاغ مقام اول نمونه کشور را از آن خود کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ستاد عتبات عالیات ساوجبلاغ مقام اول نمونه کشور را از آن خود کرد خبرگزاری پانا:جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ساوجبلاغ با حضور امام جمعه ، فرماندار ، شهردار شهر جدید هشتگرد و اعضای این ستاد برگزار شد .
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 22:40



                      به گزارش خبرگزاری پانا؛در این جلسه که باحضور امام جمعه ،فرماندار، شهردارشهرجدیدهشتگرد و اعضای این ستادبرگزار شد ، حجت الاسلام ناطقی گفت :  کارستاد عتبات عالیات جلوه ای از عشق مردم ایران به اهل بیت است.
امام جمعه ساوجبلاغ افزود  : ستاد عتبات عالیات جلوه‌ای از انتقال فرهنگ غنی ، هنر و مذهب  و عشق و ارادت مردم ایران به اهل بیت (ع)  است.
وی افزود : مردم ساوجبلاغ در مناسبتهای مختلف مذهبی ، عشق و علاقه خود را به خاندان پاک رسول اکرم (ع) به نمایش می گذارند و مشارکت در بازساری حرم مطهر ائمه درشهرهای مقدس عراق ،  جلوه دیگری از این ارادت و محبت خالصانه است.
در ادامه ابوالقاسم پالیز گیر فرماندار ساوجبلاغ با قدر دانی از ستاد عتبات عالیات ساوجبلاغ در جمع آوری کمک های نقدی و جنسی مردم به عتبات عالیات خواستار حفظ این روحیه مردمی برای انجام پاک ترین عمل خیر که سرچشمه همه خوبی هاست شد .
 پالیز گیر افزود:خوشحالم مردم مومن و ولایت مدار ساوجبلاغ در کمک به عتبات عالیات مقام اول کشوری را به خود اختصاص داده اند .
وی گفت: کمک بیش از 244میلیون تومان در سال 92 از سوی مردم این منطقه قابل ستایش است و امید واریم مردم ما در سال 93 نیز پیشکسوت این کمک پاک و خالص باشند.
فرماندار ساوجبلاغ باقدر دانی از شهردار شهر جدید هشتگرد که بیشترین کمک را از سوی شهرداری داشته افزود امسال 15نیرو به مدت 13ماه کار نظافت حرم امام علی (ع) را عهده دارخواهند بود .
وی از ستاد عتبات خواست مشارکت دهیاران و معتمدین و شوراها را در این ستاد اجرایی کند تاجلب مشارکت مردمی را بیشتر داشته باشیم.
در خاتمه مسئول ستاد عتبات عالیات ساوجبلاغ به ارائه گزارش عملکرد این ستاد پرداخت و گفت: ما در سال گذشته با 12 ستاد فرعی و 380همکار  فعالیت خوبی را داشتیم .
محسن تک زارع افزود : ما در بخش مرکزی46میلیون 364هزار تومان  ، در شهرداری شهر جدید هشتگرد 68میلیون و 252هزار تومان ، در بخش چندار30میلیون و 861هزار تومان ، در دهستان سعید آباد 20میلیون و 811هزار تومان، در شهر گلسار 13میلیون تومان ، در روستای قاسم آباد بزرگ 14میلیون تومان ، در بخش چهار باغ 10میلیون تومان ، در روستای هیو 6میلیون و 400هزار تومان ، در روستای خور 1میلیون تومان ، و مردم شهر جدید هشتگرد 3میلیون تومان  و 10میلیون تومان هم شامل جواهرات زنانه بوده که کمک به عتبات داشته اند.
تک زارع گفت: تعهد ما برای سال 93بیش از 500میلیون تومان است که امید واریم با همت مردم ولایی منطقه بتوانیم آنرا تامین کنیم.
وی مشارکت در ساخت کتابخانه  صحن و سرای حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر تعهدات این ستاد است. 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن