تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815278740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم بدمینتون گیلان خود را برای مقام اولی رقابتهای کشوری آماده می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تیم بدمینتون گیلان خود را برای مقام اولی رقابتهای کشوری آماده می کند خبرگزاری پانا:مسوول روابط عمومی هیات بدمینتون گیلان بابیان اینکه این تیم در رقابت های جام خلیج فارس کشور مقام سومی را بدست آورد، گفت: تیم بدمینتون استان از هم اکنون خود را برای کسب مقام اولی رقابت های آینده آماده می کند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 11:10



به گزارش خبرگزاری پانا،ˈ اصغر نیکبخت ˈ گفت: تیم بدمینتون هیات گیلان در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بدمینتون که جمعه شب در تهران پایان یافت فقط از بازیکنان بومی استفاده کرد.

به گفته وی، این تیم گیلانی توانست با کسب 32امتیاز مقام شایسته سومی کشور را به خود اختصاص دهد که این امر ، نشان از ظرفیت بالای این رشته ورزشی در استان دارد.

وی ادامه داد: همچنین تیم های بدمینتون دانشگاه آزاد و گاز تهران به ترتیب با کسب 40 امتیاز و 36 امتیاز در مکان های اول و دوم این مسابقات قرار گرفتند .

نیکبخت بیان کرد: تیم بدمینتون هیات گیلان در هفته پایانی این رقابت ها در تهران مقابل تیم قدرتمند گاز این شهر قرار گرفته بود که در نهایت مقابل حریفش با شکست مواجه شد اما با این وجود ، توانست مقام سوم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور را به خود اختصاص دهد .

وی اظهار کرد: در نوزدهمین دوره رقابت های بدمینتون لیگ برتر کشور جام ˈ خلیج فارس ˈ ، هشت تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت و به مدت شش ماه با هم به رقابت پرداختند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن