تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813277337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات‌ تازه از محموله و مسافران هواپیمای مالزی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اطلاعات‌ تازه از محموله و مسافران هواپیمای مالزی
20 تن از کارکنان شرکت فناوری نظامی تکزاس آمریکا، حدود 2.5 تن باتری لیتیوم که پیشتر گمان می رفت 200 کیلوگرم باشد، همچنین 4.5 تن میوه استوایی، اطلاعات منتشر شده جدید و سوال برانگیز از مسافران و محموله هواپیمای مفقود شده مالزیایی است.
آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه دیلی میل انگلستان، گزارش اخیر مقام های مالزی درباره هواپیمای مفقود شده «ام اچ 370» سوالات متعددی را درباره وزن و نوع محموله هواپیمای مذکور باعث شده است.


این گزارش تصریح می کند که هواپیمای مفقود شده حامل 4.5 تن میوه های استوایی و 2.5 تن باتری لیتیوم بوده است این در حالی است که پیش از این گمان می رفت محموله باتری ها حدود 200 کیلوگرم باشد.


این روزنامه می افزاید: مساله تردید برانگیز عدم اعلام وزن واقعی باتری های لیتیوم است. اظهارات سخنگوی شرکت تولید کننده باتری ها به تردیدها در این باره می افزاید. وی با تاکید براینکه «محموله شامل باتری و برخی تولیدات دیگر بود» می گوید: تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد، فاش کردن اطلاعات دیگر ممکن نیست.»


برخی پایگاه های چینی هم اشاره کردند که 20 نفر از مسافران این هواپیما، کارکنان شرکت فناوری سلاح واقع در ایالت تگزاس آمریکا بوده اند که شعبی را در چین و مالزی دارد. این گزارش ها اشاره می کنند که ممکن است گم شدن هواپیما با وجود این افراد ارتباط داشته باشد.






تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن