تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه های کشتی آزاد جایزه بزرگ باشگاه های کشور، اواخر خرداد ماه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقه های کشتی آزاد جایزه بزرگ باشگاه های کشور، اواخر خرداد ماه برگزار می شود تهران - ایرنا - رییس سازمان لیگ و امور باشگاه های فدراسیون کشتی، از برگزاری نخستین دوره مسابقه های کشتی آزاد جایزه بزرگ باشگاه های کشور در روزهای 28 تا 30خرداد ماه خبر داد.


«محمدنقی کلانتری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه میزبانی مسابقه های کشتی آزاد جایزه بزرگ باشگاه های کشور به تمامی استان ها ارسال شده است، افزود: میزبان نخستین دوره باید ظرف چند روز آینده، تقاضای مکتوب خود را به فدراسیون کشتی اعلام کند.
وی با بیان اینکه شرایط برگزاری این لیگ همانند مسابقه های جام جهانی کشتی خواهد بود، گفت: تیم ها در دو گروه هشت تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
رییس سازمان لیگ و امور باشگاه های فدراسیون کشتی اظهار داشت: در حال حاضر استان های تهران، مازندران، خوزستان، خراسان رضوی، همدان، کرمانشاه، قم، فارس، گیلان، البرز، قزوین و کرمان، آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقه ها اعلام کرده اند.
وی به وزن های این رقابت ها اشاره کرد و گفت: کشتی گیران آزاد در مسابقه های جایزه بزرگ باشگاه های کشور در هشت وزن 57 تا 125 کیلوگرم به رقابت می پردازند.
کلانتری با بیان اینکه هر تیم می تواند از دو کشتی گیر خارجی در ترکیب خود بهره ببرد، خاطرنشان کرد: همچنین تیم ها می توانند از دو کشتی گیر کمتر از 21 سال خارج از رده بندی استفاده کنند.
تهرام/7247
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن