تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805592440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش اواخر خرداد ماه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش اواخر خرداد ماه برگزار می شود
کد خبر: ۳۹۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ - 21 April 2014


رییس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه ثبت نام از نامزدهای احرازاین پست از 27اردیبهشت ماه آغاز می شود از برپایی مجمع انتخاباتی در اواخر خرداد ماه خبر داد.


مسعود سلیمانی روزدوشنبه درگفت وگو باایرنا درموردمرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی اسکواش بزرگسالان کشور برای حضور در مسابقات آسیایی هنگ کنگ( 25خرداد ماه ) گفت : این اردو از 30 فروردین ماه آغاز شده و به مدت دو هفته در مجموعه ورزشی انقلاب ادامه دارد.


وی هدف این اردو را حضور در مسابقات آسیایی هنگ کنگ و پس از آن بازیهای آسیایی اینچئون اعلام کردوگفت:اعزام تیم بزرگسالان به هنگ کنگ و کسب نتیجه بزرگترین محک برای اسکواش کشور و مشخص شدن تیم اعزامی به اینچئون خواهد بود.


سلیمانی با بیان اینکه اعزام رشته هایی که طی سال هامدال آوری نداشته اند به بازی های اینچئون هنوز در هاله ای از ابهام است، گفت : اگر اسکواش بازان درمسابقات آسیایی در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار بگیرند قطعا به این رقابت ها اعزام خواهند شد.


وی گفت: برای این مرحله ازاردو 10 اسکواش باز دعوت شده اند که پس ازپایان این مرحله 4 نفر با نظر کادر فنی حذف و بقیه به اردوی سوم دراواخر اردیبهشت ماه در مجموعه انقلاب دعوت می شوند،درمجموع ازمیان زنان و مردان اسکواش باز 8 نفر به همراه نماینده ای از وزارت ورزش ، یک سرپرست و یک مربی به مسابقات آسیایی هنگ کنگ اعزام خواهند شد .


سلیمانی وضعیت اسکواش بازان بزرگسال را خوب توصیف کرد.






* در صورت رضایت اسکواش بازان اعزام می شوند


سلیمانی از آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان زن از 11اردیبهشت ماه در مجموعه شهید حیدرنیا تهران خبر دادوگفت:درصورت رضایت از وضعیت ورزشکاران از بابت حضور در اردو، نظم و انضباط و... ) اسکواش بازان منتخب به رقابت ها اعزام می شوند.






* کیش میزبان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 


سلیمانی از میزبانی جزیره کیش برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خبر داد و افزود : این مسابقات از اول تا 5 تیر ماه در جزیره کیش برگزار می شود.


وی افزود:کیش به دلیل تجربه و میزبانی بسیارخوب این رقابت ها در سال گذشته برای دومین بار میزبان مسابقات قهرمانی آسیا جوانان خواهد بود.






* احتمالا در اجلاس سالانه فدراسیون اسکواش شرکت نمی کنم 


وی در مورد حضورش دراجلاس سالانه کنفدراسیون اسکواش آسیا گفت : این اجلاس همزمان با مسابقات آسیایی در هنگ کنگ ( 25 خرداد ماه ) برگزار می شود و احتمالا علیرضا سنایی دبیر کل غرب آسیا به عنوان نماینده ایران در آن حضور خواهد داشت .






* اواخر خرداد ماه زمان برپایی مجمع انتخاباتی 


رییس فدراسیون اسکواش در مورد مجمع انتخاباتی این فدراسیون و اینکه خود نامزد احزار این پست خواهد شد؟ گفت : ثبت نام ها از 27 اردیبهشت ماه آغاز می شود و اواخر خرداد زمان برپایی این مجمع خواهد بود ، در شرایط فعلی تنها نامزد خودم هستم .






*راکت و توپ نیاز اصلی اسکواش بازان


وی مهمترین مشکل پیش روی این فدراسیون برای حضور در این رقابت ها را کمبود توپ و راکت عنوان کردوگفت:از 6سال پیش تاکنون تجهیزات جدید به دلیل افزایش قیمت دلار خریداری نشده است.


رییس فدراسیون اسکواش با تاکید براینکه تلاش ما توسعه این ورزش و همگانی کردن آن درسراسر کشور است، گفت:با توجه به کمبودها بسیاری از شهرستان ها راکت و توپ مورد نیاز را ندارند.


سیلمانی با بیان اینکه در بحث زیر ساخت ها از منابع غیر دولتی و مشارکت ها بهره گرفته ایم و معتقدیم نباید در ورزش حرفه ای از منابع دولتی استفاده کرد گفت:از 2سال پیش بحث درآمدزایی را آغاز کرده ایم و با تشکیل کمیته اقتصادی پیگیر مسائل هستیم اما ابزار ورزش کمترین چیزی است که باید تامین شود.


وی در مورد اعتبار مورد نیاز برای تحقق برنامه های این فدراسیون در سالجاری را دو و نیم میلیارد تومان عنوان کردوگفت:ازآنجا که تلاش ما بر درآمد زایی است یک میلیارد تومان را خود تامین خواهیم کرد،وزارت ورزش هم اگر به عنوان پاداش یک و نیم میلیارد بدهد برنامه های خود را محقق می کنیم .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن