تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805286077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئله هسته‌اي ما به غلط با مذاكره با آمريكا گره خورده است/ مسئولان هويت طرف مذاكره‌كننده را فراموش نكنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد ودود حيدري:
مسئله هسته‌اي ما به غلط با مذاكره با آمريكا گره خورده است/ مسئولان هويت طرف مذاكره‌كننده را فراموش نكنند
يزد - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان بسيج دانشجويي كشور با بيان اينكه مسئله هسته اي ايران به غلط با مذاكره با آمريكا گره خورده است، گفت: دانشجويان بايد به عنوان قشر آگاه، اين مسائل را رصد كنند و در راه احقاق حق ملت قدم بردارند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلي ودود حيدري در مراسم اختتاميه مسابقه ملي كيك زرد كه با حضور خانواده شهيد احمدي روشن در جمع دانشجويان يزد برگزار شد، اظهار داشت: مسئله هسته اي مدتي است كه در كشور دنبال مي شود و اين امر بايد توسط جوانان به ويژه دانشجويان با دقت تمام دنبال شود زيرا ما در حال گذر از يك مقطع خاص براي احقاق حقوق خود در جامعه جهاني هستيم. وي خاطرنشان كرد: مسئله هسته اي ما امروز به غلط با مذاكره با آمريكا گره خورده در حالي كه اين دو از يكديگر جدا هستند. رئيس سازمان بسيج دانشجويي كشور بيان كرد: كشور ما در گذشته نيز مذاكره با آمريكا داشته و اكنون نيز با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري كه فرمودند به اين مذاكرات خوش بين نيستند، پشت ميز مذاكره حاضر شديم اما بايد به نكاتي توجه داشته باشيم و هرگز هويت دشمن و طرف مذاكره كننده خود را فراموش نكنيم.

وي عنوان كرد: مسئولاني كه در اين مذاكرات شركت مي كنند هرگز فراموش نكنند كه طرف مذاكره كننده، جزو دشمنان و از قاتلان مصطفي احمدي روشن و ديگر شهداي هسته اي هستند و آنها افرادي هستند كه در طول 35 سال گذشته هر چه از دستشان برآمد، بر عليه نظام اسلامي انجام دادند. نگاه خوش بينانه به مذاكرات انتظاري بهتر از كشورهاي غفلت زده براي ما رقم نخواهد زد ودود حيدري تاكيد كرد: اگر نگاه ما به اين مذاكرات، خوش بينانه و محافظه كارانه باشد، نبايد انتظار داشته باشيم كه سرنوشتي بهتر از سرنوشت كشورهاي غفلت زده در  انتظار ما باشد. رئيس سازمان بسيج دانشجويي كشور تصريح كرد: اين تصور باطلي است كه گمان كنيم با كوتاه آمدن مقابل شيطان بزرگ، مشكلات اقتصادي ما حل مي شود و با گذشتن از حق خود در زمينه هاي مختلف از جمله مسئله هسته اي، رفاه اقتصادي نصيب ما مي شود. ودود حيدري تاكيد كرد: آنچه مشخص و شفاف است، اين است كه اساس كار شيطان بزرگ، دشمني با ايران و اصل نظام و انقلاب و اسلام است زيرا مي‌ داند هرچه ضربه مي خورد، از اسلام و انقلاب است بنابراين در صدد ساقط كردن آن برآمده است.

از بي تدبيري هاي برخي مسئولان و نمايندگان مجلس نگرانيم وي تصريح كرد: ما از برخي بي تدبيري هاي مسئولان، نمايندگان مجلس و ... نگران هستيم اما تا زماني رهبري هاي داهيانه مقام معظم رهبري را بر سر خود داريم، با بصيريتي كه در ايشان وجود دارد، دچار مشكل نخواهيم شد و كشور ما همواره اقتدار، استقلال و عزت خود را حفظ خواهد كرد. يكي از دانشجويان نخبه هسته اي استان يزد نيز در اين مراسم با اشاره به كاربردهاي دانش هسته اي در حوزه مختلف پزشكي، درماني، كشاورزي، محيط زيست، آثار باستاني، كشتي سازي، صنايع غذايي، نظامي، صنعت و ... اظهار داشت: با يك مثال ساده و ابتدايي در حوزه مواد غذايي در خواهيم يافت كه چرا اروپايي ها و آمريكايي ها، علاقه اي به غني سازي 20 درصدي ايران ندارند. عليرضا حيدري عنوان كرد: سالانه 20 درصد محصولات غذايي توليد شده در كشور به دليل فساد، هدر مي رود و از چرخه مصرف خارج مي شود اما با فناوري هاي جديد هسته اي مي توان كاري انجام داد كه ماندگاري محصولات غذايي بين سه تا چهار برابر افزايش پيدا كند و اين يعني سالانه مي توانيم 30 درصد غذاي رايگان به مردم بدهيم.

با توان مهندسان داخلي بازار داروهاي هسته اي جهان را كساد كرده ايم وي در مورد پزشكي نيز عنوان كرد: ايران در گذشته واردكننده بزرگ داروهاي هسته اي بود اما اكنون 90 درصد نياز كشور را خودمان توليد مي كنيم و اين امر سبب شده بازار بالقوه آنها را كساد كنيم. مسئول شبكه دانشجويان ارشد ادامه داد: در اغلب موارد براي انجام كارهاي ياده شده، به غني سازي 20 درصدي نياز داريم و به همين دليل است كه بر غني سازي تاكيد داريم. وي ادامه داد: آمريكا اكنون در شرايطي نمي خواهد ما به انرژي هسته اي دست پيدا كنيم كه ظرفيت هسته اي خود را چهار برابر كرده در حالي كه 40 سال پيش خود آمريكا پيشنهاد راه اندازي نيروگاه هاي اتمي به ايران داده بود و مي خواست كه ايران يك كشور هسته اي شود.

در اين مراسم پدر شهيد احمدي روشن نيز حضور داشت و مجري برنامه اقدام به انجام مصاحبه زنده با پدر اين شهيد بزرگوار كرد. اين مراسم با حضور بيش از دو هزار دانشجو در تالار وحدت يزد برگزار شد. مسابقه ملي كيك زرد، در دو رده سني زير 18 سال و بالاي 18 سال در رشته هاي مقاله نويسي، طنز، كاريكاتور، شعر، داستان و ... برگزار شد كه در مراسمي در يزد از برگزيدگان اين مسابقه تجليل شد.










۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۱۶:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن