تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812855823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوول تربیت بدنی سپاه اصفهان: سیاسیون از عرصه ورزش کنار بروند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوول تربیت بدنی سپاه اصفهان: سیاسیون از عرصه ورزش کنار بروند اصفهان- ایرنا- مسوول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه سیاسیون و غیر ورزشی ها باید از عرصه ورزش رخت بربندند، اضافه کرد: فعالیت های ستادی و برنامه ریزی های خوب در ورزش کشور در حال انجام است اما اولویت بندی در این زمینه هنوز شکل نگرفته است.


به گزارش ایرنا، سرهنگ ˈعلی قاسمیˈ روز دوشنبه در همایش هیات های ورزشی بسیج استان اصفهان، اولویت ورزش کشور در شرایط حاضر را توسعه و تعمیق ورزش همگانی و تکمیل سه هزار طرح نیمه تمام ورزشی در سطح ملی برشمرد.
وی اظهار کرد: با جذب منابع، مدیریت صحیح و ارائه راهکارهای مناسب این امور محقق می شود.
سرهنگ قاسمی گفت: در وزارت ورزش و جوانان اقدامات خوبی از جمله توجه به استعدادیابی صورت گرفته اما تا این زمان مسوولان از بسیج غافل شده اند.
وی در باره فعالیت ورزشی استان اصفهان گفت: بسیج نقطه مثبت و اتکای ورزش استان و دارای ساختار و سازمان بسیار گسترده و نیروهای متخصص و متعهد ورزشی است.
وی افزود: اگر مسوولان اداره کل ورزش استان از ظرفیت های ورزشی بسیج استفاده کنند در راستای خدمتگزاری به مردم برد کرده اند.
مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج اصفهان با اشاره به اینکه بسیج از هیچ مسوولی در استان سهم خواهی نمی کند، تصریح کرد: ظرفیت و ساختار قوی و پویایی بسیج که نزدیک به سه دهه در نقاط مختلف استان طراحی شده قطعا می تواند به بدنه ورزش و مدیریت ورزشی و اجرایی اصفهان کمک کند.
وی گفت: بهره مندی از اندیشمندان ورزشی استان و نهادهای مرتبط و موثر در ورزش بایستی در اتاق فکر به صورت جدی عملیاتی شود تا ورزش استان به بیراهه نرود.
سرهنگ قاسمی افزود: اعتقاد ما این است که تغییر و تقویت ساختارهای ورزش استان جزء اصول مدیریتی و کمک خوبی به پیشرفت و توسعه مدیریت در استان است.
مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج اصفهان اظهار کرد: دانش به تنهایی مشکلات ورزشی کشور را حل نخواهد کرد و تجربه هم در این میان مورد نیاز است و باید از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی بهره گیری شود.
وی خاطر نشان کرد: بسیج در چهار سال اخیر به عنوان پیش قراول استعدادیابی ورزشی، نیروهای مستعدی را کشف کرده و در زمان حاضر نزدیک به 30 ورزشکار نونهال، نوجوان و جوان از آکادمی های ورزش بسیج به اردوی تیم ملی دعوت و یا به عنوان مربی تیم ملی فعالیت می کنند.
مسوول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان همچنین نقش شهرداری را در توسعه ورزش همگانی مهم خواند.
وی با اشاره به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: تشکیل سازمان ورزش شهرداری کاری ارزشمند است که ورزش را از جزیره ای بودن در شهر خارج می کند و رویکرد جدیدی در حوزه مدیریت ورزش استان ایجاد خواهد کرد.
وی از مسوولان مربوط به راه اندازی این سازمان خواست دقت لازم در تشکیل ساختاری، نیازسنجی ها و جوانب مختلف امر را داشته و مراقب باشند مسائل سیاسی به بدنه ورزش استان نفوذ نکند.
سرهنگ قاسمی افزود: براساس تدبیر فرمانده سپاه استان در شهرستانهایی که اتمام ساخت سالن ورزشی صالحین و 9 دی بسیج را اعلام کنند در برنامه ششم و یا زودتر مراحل ساخت یک استخر و نیز سالن تیراندازی چندمنظوره به منظور تشویق فرماندهان و بسیجیان آغاز خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی در باره اینکه بسیج هزینه های ساخت مجموعه ها و سالن های ورزشی چگونه تامین می شود، تاکید کرد: با تدبیر مدیریتی در راس سازمان بسیج مستضعفین و اعتبارات و درآمدهای بسیج طرح های ورزشی اجرا می شود.
مسوول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان با بیان اینکه بخشی از این ساخت و سازهای ورزشی نیز با همکاری مردم و مسوولان محلی شهرستان ها صورت می گیرد، گفت: سرعت در اجرای طرح های ورزشی بسیج به دنبال تفکر و مدیریت جهادی است.
همایش هیات های ورزشی بسیج استان اصفهان صبح امروز با حضور روسا و نواب روسای هیات های ورزشی بسیج استان در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران مجموعه ورزشی تختی شهر اصفهان برگزار شد.
قرار بود در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشته باشد اما این همایش ورزشی بدون حضور وی و یا نماینده ای از اداره کل ورزش اصفهان برگزار شد.
پ / 7131/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن