تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819560530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل استانهای وزارت ورزش و جوانان: عرصه ورزش نیازمند حضور خیرین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل استانهای وزارت ورزش و جوانان: عرصه ورزش نیازمند حضور خیرین است شهرکرد-ایرنا- مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید از ظرفیت خیرین در بخش ورزش بهره گرفت و ورزش کشور نیازمند حضور خیرین است.


به گزارش ایرنا،ˈایرج رحمانیˈ روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: بودجه های کنونی جوابگوی نیاز ورزشی در استانها نیست و ورزش کشور چشم انتظار حضور گرم خیرین در این بخش است.
وی تاکید کرد: همان گونه که خیرین در مدرسه سازی پیشگامند، در ورزش نیز باید ورود پیدا کنند و حضور آنان باعث توسعه زیرساختهای ورزشی در مناطق روستایی و شهری می شود.
رحمانی یادآور شد: برای ایجاد مجمع خیرین در حوزه ورزش، پیشکستوتان و خیرین پیشگام شوند چرا که انجام کار خیری با حضور پیشکسوتان ورزشی و دیگران خیرین شتاب می گیرد.
وی گفت: تاکنون مجمع خیرین ورزش در استانهای اصفهان و زنجان راه اندازی شده و در زمینه کمک به ورزش و سلامت مردم خیرین نقش آفرینی کرده اند.
رحمانی، اخلاق محوری را یکی از مهمترین برنامه این وزارتخانه در دولت تدبیر و امید دانست و گفت: اخلاق و روحیه پهلوانی باید در ورزش نهادینه شود.
مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: چهارمحال و بختیاری یکی از قطب های مهم در قهرمانپروری است و باید در این زمینه طرحهای استعدادیابی با قدرت دنبال شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست ˈرحمان قاسمی نافچیˈ بعنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات ˈجهانگیر خبازیˈ مدیرکل سابق قدردانی شد.
543/7359
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن