تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدایت یک فرد مساوی با زنده کردن همه افراد جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدایت یک فرد مساوی با زنده کردن همه افراد جامعه است سنندج- ایرنا- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: کار تعلیم و تربیت و معلمی دارای اهمیت والایی است و ساختن و هدایت یک فرد، مساوی با زنده کردن همه افراد جامعه است.


به گزارش ایرنا، امیر کیومرث شرفی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم و تقدیر از معلمین مدارس شهرک امام رضا لشکر 28 پیاده استان در سنندج افزود: معلم فقط یک آموزگار نیست بلکه مهم تر از آن یک مربی و الگویی بانفوذ در جامعه به شمار می رود.
وی گفت: یک معلم خوب با گفتار و رفتار پسندیده خود دانش آموزان را به بهترین شکل ممکن پرورش داده و بزرگترین خدمت را نسبت به اجتماع خود انجام می دهد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان اظهار کرد: شرافت و مرتبت معلم زمانی اهمیت دارد که بتواند شان خداوند و پیامبران را در وجود خود محقق سازد و پیوند انسان به هدف متعالی خلقت یعنی عبادت را برقرار سازد.
وی افزود: شهید مرتضی مطهری یکی از آن معلمان راستینی است که با نگاه ترکیبی به همه معارف بشری نظر می کند و تمامی تلاش های علمی و عملی را مقدمه ای برای عبادت می داند و در این راه به مرحله دینداری راه می یابد.
امیر شرفی اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری با شهادت، عبادت عملی و علمی خود را کامل می سازد و بر همین اساس روز شهادت این بزرگ مرد فرزانه روز معلم نامگذاری شده است.
در ادامه این آیین از تعدادی از معلمان مدارس شهرک امام رضا لشکر 28 پیاده کردستان با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن