تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820383185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصاب جديد در اداره کل دامپزشکي استان مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲۸ب.ظ)
انتصاب جديد در اداره کل دامپزشکي استان مازندران طي حکمي از سوي مدير کل دامپزشکي استان مازندران سرپرست جديد اداره دامپزشکي شهرستان آمل منصوب گرديد.
بنابه گزارش خبرگزاري موج، دکترمجيد مختاري ،مديرکل دامپزشکي استان مازندران، بر اساس حکمي دکتر مجيد غلامپور را بعنوان سرپرست جديد معرفي و از دکتر حسين نظري در طول تصدي اين سمت تقدير نمود .
مختاري در بخشي از اين حکم آورده است: جناب آقاي دکتر مجيد غلامپور ، با توجه به سوابق ، تجارب و عملکرد مفيد ، جنابعالي به موجب اين حکم به سمت سرپرست اداره دامپزشکي شهرستان آمل منصوب مي شويد . اميد است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظايف مصوب در راستاي تحقق اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با بهره مندي از ظرفيت و توانمنديهاي همکاران محترم در انجام ساير امورات محوله و رعايت اصل اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در خدمت به نظام مقدس موفق و مويد باشيد .
غلامپور پيش از اين رئيس اداره دامپزشکي شهرستان نور بوده که با حکم مدير کل دامپزشکي استان مازندران سرپرست اداره دامپزشکي شهرستان آمل منصوب شد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن