تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813270962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار در خصوص افزایش آمار طلاق در کرمان/ خانواده ها به اصول قبل از ازدواج توجه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان خالقی:
هشدار در خصوص افزایش آمار طلاق در کرمان/ خانواده ها به اصول قبل از ازدواج توجه کنند
کرمان - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان در خصوص افزایش آمار طلاق طی سال های اخیر در کرمان هشدار داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حمید خالقی صبح دوشنبه در جمع اولیاء و مربیان دانش آموزان مدارس شهر کاظم آباد گفت: دشمنان امروز بنیان خانواده ها را هدف قرار داده و با تضعیف عقاید مذهبی و فرهنگ ایرانی اسلامی سعی در سست کردن بنیان خانواده ها را دارند. خالقی به اثرات مخرب برنامه های ماهواره ای اشاره کرد و اظهار داشت: نباید اجازه داد که این برنامه های مخرب بر اذهان نوجوان و جوانان ما تاثیر بگذارد زیرا می تواند آینده آنها را به تباهی بکشاند. این مسئول قضائی خواستار نظارت غیرملموس و غیرمستقیم خانواده ها بر رفتار فرزندانشان شد و ادامه داد: این امر باعث می شود از بروز آسیب هایی که در کمین فرزندان به ویژه دختران نوجوان است جلوگیری شود. خالقی بیان داشت: باید توجه داشت که بخش عظیمی از شخصیت افراد در دوران نوجوانی شکل می گیرد و بنابراین این دوران از زندگی انساان بسیار حساس و حائز اهمیت است. این مسئول قضایی گفت: چنانچه افراد براساس آموزه های دینی تربیت شوند از بسیاری از انحرافات مصون مانده و در نتیجه ای جامعه پاک و عاری از آسیب های اجتماعی خواهیم داشت. خالقی به مساله حجاب اشاره و تصریح کرد: رعایت حجاب می تواند دختران را از بسیاری از آسیب ها حفظ کند و مادران در این زمینه باید بهترین الگو برای فرزندان خود باشند. وی از افزایش آمار طلاق طی سال های اخیر در جامعه خبر داد و اذعان داشت: خانواده ها باید در خصوص ازدواج فرزندانشان دقت بیشتری به خرج داده و به شرایط و اصول پیش از ازداوج بیش از پیش دقت کنند. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: عقدها، نامزدی های بسیار طولانی مدت یا بسیار کوتاه مدت از عواملی هستند که باعث جدایی زوجی می شود.  


۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۱۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن