تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820452955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمانان مسابقات پرش با اسب جام معلم همدان مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قهرمانان مسابقات پرش با اسب جام معلم همدان مشخص شدند همدان- ایرنا- قهرمانان مسابقات پرش با اسب گرامیداشت مقام معلم همدان (جام معلم) در رده های مختلف مشخص شدند.


رییس هیات سوارکاری استان همدان روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا در این خصوص گفت: در این پیکارها 48 نفر از سوار کاران برتر استان همدان از باشگاه های ابن سینا، آذرخش، اکباتان و شبدیز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سیدˈوحید برقعیˈ اضافه کرد: کمیته فنی با بررسی عملکرد سوارکاران روز دوشنبه نفرات برتر را اعلام کرد که بر این اساس در مسابقه اسب و سوار مبتدی در بخش آقایان ˈامید یگانه پرستˈ، ˈمصطفی تقی نژادˈ، ˈمحمدرضا شوشتریˈ، ˈرضا بخشیˈ و در بخش بانوان ˈنگین فتحی مهرˈ، ˈپریا نصرˈ و ˈستاره رصافˈ طبق مقررات ملی رده بندی شدند.
برقعی بیان داشت: همچنین در رده E مسابقات ˈمهدی نوروزیˈ وˈ رضا شکریˈ طبق مقررات ملی رده بندی شدند.
وی خاطر نشان کرد: در رده نونهال و نوجوان ˈکیانا احمدیˈ با اسب مادیان نانی در راند باراژ از باشگاه اکباتان با کسب زمان بهتر، مقام نخست را به خود اختصاص داد و ˈآیدین حمیدی پسندˈ با اسب سزار از همین باشگاه جایگاه دوم مسابقه را کسب کرد.
برقعی افزود: ˈنوید ارجمندیانˈ نیز با اسب باتیاتوس از باشگاه اکباتان عنوان سوم را به دست آورد و در رده بزرگسالان ˈوحدت کاظمیˈ با اسب فایتربوی از باشگاه ابن سینا و بدون خطا اول شد.
وی اظهار داشت: ˈرضا بخشیˈ با اسب های مادیان خرم و سزار از باشگاه اکباتان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آورد.
رییس هیات سوارکاری استان همدان یادآور شد: طراحی مسیر این مسابقه توسط ˈعلیرضا بختیاریˈ مربی تیم ملی پرش با اسب کشور انجام شد و ˈمیثم ضرابیانˈ داور، ˈحمید علیزادهˈ داور و ˈعلی بختیاریˈ به عنوان سر کلانتر تیم داوری این رویداد را تشکیل دادند.
وی افزود: در پایان این رقابت ها از مربیان زحمت کش سوارکاری همدان تقدیر شد.
7520/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن