تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816493386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمپانی ایسوس جدیدترین تبلت 2 سیم‌کارته خود به نام ME175CG را عرضه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کمپانی ایسوس جدیدترین تبلت 2 سیم‌کارته خود به نام ME175CG را عرضه کرد
این کمپانی تایوانی ظرف بازه زمانی یک سال اخیر، 3 مدل مختلف از تبلت مقرون به صرفه فون پد را ارائه کرده است که همگی از سیم کارت و برقراری تماس‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ جدیدترین محصول این کمپانی تبلت دو سیم کارته ME175CG نام دارد که امکان برقراری هم زمان تماس‌های تلفنی روی دو شبکه مستقل را برای کاربران فراهم می‌کند.




فون پد دو سیم کارته ایسوس در مقایسه با مدل معمولی 7 اینچی دارای برخی تفاوت‌های ظاهری می‌باشد. برای نمونه اندکی سنگین‌تر، عریض‌تر و ضخیم‌تر شده است. دو اسپیکر قبلی سطح رویی بدنه نیز جای خود را به یک اسپیکر قدرتمند داده‌اند که در قسمت پشت بدنه تعبیه شده است.




سطح رویی تبلت فاقد هرگونه دکمه یا بخش اضافه‌ای است و لوگوی ایسوس در لبه پایینی نمایشگر به چشم می‌خورد. در لبه بالایی نمایشگر یک پورت میکرو USB و فیش 3.5 میلی متری صدا تعبیه شده است که برای اتصال هدست می‌توان از آن استفاده نمود.
این محصول 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد که در حدود 5 گیگابایت آن آزاد است و کاربران می‌توانند برای نصب نرم‌افزار و کپی کردن محتوی از آن استفاده نمایند. اما جای هیچگونه نگرانی از بابت محدودیت ظرفیت برای کاربران وجود ندارد چراکه به لطف اسلات در نظر گرفته شده برای ME175CG، کاربران می‌توانند با استفاده از کارت‌های میکرو اس‌دی این ظرفیت را تا 64 گیگابایت ارتقاء دهند و در کنار آن از 16 گیگابایت فضای ابری رایگان که ایسوس برای کاربران این محصول در نظر گرفته است بهره‌مند شوند. بلوتوث 4.0، ژیروسکوپ و حسگر مسافت سنج از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این تبلت است.




نمایشگر اچ‌دی این تبلت رزولوشنی برابر با 1280x800p و تراکم پیکسلی 216ppi دارد و در کل می‌توان گفت که وضوح و کیفیت رنگ بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی Intel Atom Z2520 با دو هسته و رم یک گیگابایتی نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده است که برای انجام امور روزمره کفایت می‌کند.




سیستم عامل این تبلت نسخه 4.3 اندروید است که رابط کاربری آن درست مانند نسخه 4.2.2 مدل قبلی است منتها با این تفاوت که نرم‌افزارهای ارائه شده توسط شرکت‌های ثالت از روی آن حذف شده است که این نیز اتفاق بسیار خوبی است و خبر خوب دیگر آنکه ایسوس وعده داده که امکان ارتقاء سیستم عامل این تبلت به نسخه 4.4 نیز در آینده نه چندان دور فراهم خواهد شد.
یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر 1080p در قسمت پشت بدنه و یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی با امکان ضبط فیلم با فرمت 720p (برای برقراری تماس‌های تصویری) در قسمت جلوی بدنه این محصول نصب شده است که کیفیت تصویر بسیار خوبی را به کاربر ارائه می‌کنند.




گفتنی است که این تبلت تنها 340 گرم وزن دارد و در دو رنگ خاکستری و سفید عرضه می‌شود. صفحه نمایش این تبلت هم از نوع مالتی تاچ LED Backlight WXGA است و فرامین دریافتی تا 10 انگشت را پشتیبانی می‌کند.
باتری این تبلت دوام بسیار خوبی دارد و پس از هر بار شارژ (در موارد استفاده معمولی) تا 10 ساعت شارژ را در خود نگه می‌دارد و در حالت استند بای نیز تا 720 ساعت تبلت را روشن نگه می‌دارد.

قیمت این محصول 705 هزار تومان با 2 سال گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران عرضه شده است.

گزارش از: حسین عالیان







تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن