تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820819098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌اللهي: افاضلي کنار تيم اميد بوده و هست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آيت‌اللهي: افاضلي کنار تيم اميد بوده و هست
نايب‌رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: از فردا مکاتبات براي دو ديدار دوستانه پيشنهادي سرمربي تيم ملي اميد را آغاز مي‌کنيم.

هادي آيت‌اللهي در حاشيه تمرين تيم ملي اميد فوتبال ايران در مورد جلسه امروز با نلو وينگادا عنوان کرد: اين جلسه در مورد برگزاري اردوهاي تدارکاتي و امکانات مد نظر سرمربي تيم ملي اميد بود. صحبت‌هايي انجام داديم و برنامه خود را در سال 2014 بستيم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه آيا قرار است در مسابقات آسيايي از بازيکنان زير 21 سال استفاده شود، گفت: نظر ما اين است که از همين نفرات فعلي حاضر در اردو که در رده سني زير 21 سال هستند استفاده کنيم. بازيکناني که سن آنها به المپيک مي‌خورد.

آيت‌اللهي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اينکه آيا وينگادا پيشنهاد ديدار دوستانه مقابل اردن و عمان را ارائه داده است، خاطرنشان کرد: اين مسئله جزو پيشنهادات وينگادا بوده و از فردا مکاتبات را آغاز مي‌کنيم.

وي در مورد اعضاي کادر فني خاطرنشان کرد: در حال حاضر همين نفرات که در اردو هستند کار خود را تا دو اردوي آينده ادامه مي‌دهند.

نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار فارس، در مورد اينکه آيا فدراسيون کسي را به وينگادا پيشنهاد داده است، خاطرنشان کرد: هنوز به اين جمع‌بندي که بخواهيم فردي را براي حضور در کادر فني تيم اميد به وينگادا پيشنهاد کنيم رسيديم. در حال حاضر همين کادر به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

وي در مورد نحوه حضور هومن افاضلي در تيم ملي اميد تصريح کرد: هومن افاضلي در تيم ملي اميد بوده و اکنون نيز حضور دارد و کار خود را ادامه مي‌دهد.

وي در مورد اينکه آيا افاضلي قرار است مدير فني باشد، عنوان کرد: او در کنار تيم ملي حضور دارد و شما مي‌توانيد اسم مشاور فني يا هر چيز ديگر روي آن بگذاريد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/14 19:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن