تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر هیات: 100 دانش آموز در طرح استعدادیابی قایقرانی آذربایجان شرقی شناسایی شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر هیات: 100 دانش آموز در طرح استعدادیابی قایقرانی آذربایجان شرقی شناسایی شده اند تبریز - ایرنا - دبیر هیات قایقرانی آذربایجان شرقی از شناسایی 70 دانش آموز پسر و 30 دانش آموز دختر در طرح استعدادیابی این هیات خبر داد.


پیمان جوادی روز یکشنبه به ایرنا گفت: این دانش آموزان در رده سنی جوانان و بر اساس قد، فیزیک بدنی و اندازه دو دست از هم شناسایی و هم اکنون در کلاس تست مربی تیم ملی رویینگ حضور دارند.
وی افزود: از دانش آموزان حاضر در این مرحله، تست های دو 3200 متر، دراز نشست، بارفیکس و پرش ارتفاع به عمل خواهد آمد و دو نفر برتر به اردوی تیم ملی جوانان دعوت خواهد شد.
جوادی گفت: علاوه بر انتخابی تیم ملی، نفراتی نیز به اردوی تیم استان در رشته های مختلف قایقرانی انتخاب و دعوت خواهند شد.
وی افزود: امکانات خوبی در رشته قایقرانی در استان وجود دارد که با تخصیص محل تمرین دایمی به هیات، استعدادهای خوبی از این استان شکوفا خواهند شد.
وی گفت: میزبانی چند دوره اردوی تیم های ملی کانوپولو و رویینگ تجربه و اندوخته خوبی برای استان به همراه داشت و حضور چند ورزشکار ملی پوش که در سطح آسیا درخشیده اند نتیجه همین اردوهاست، ازاین رو برگزاری این اردوها و همچنین میزبانی رقابت های کشور در دستور کار هیات قرار دارد.
7233/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن