تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816737228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تناقض گویی در فدراسیون بوکس؛ اقدامات سفر به روسیه و ازبکستان انجام نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازگشت سرمربی برکنار شده تیم ملی بوکس؛ تناقض گویی در فدراسیون بوکس؛ اقدامات سفر به روسیه و ازبکستان انجام نشده است تهران - ایرنا - تیم ملی بوکس ایران در حالی آماده حضور در تورنمنت های بین المللی در روسیه و ازبکستان می شود کههنوز اقدامات لازم از سوی فدراسیون بوکس انجام نشده و خبر می رسد سرمربی برکنار شده این تیم نیز بزودی در سمت مدیر فنی، کار خود را در تیم ملی بوکس آغاز خواهد کرد!


به گزارش ایرنا، قرار است تیم ملی بوکس ایران در دو گروه جداگانه روز 22 اردیبهشت ماه عازم کشورهای روسیه و ازبکستان شود تا در مسابقاتی که در شهرهای مسکو و تاشکند برگزار می شود، حضور یابد.
در حالی که «همایون اردلان» دبیر همیشگی و سن و سال دار فدراسیون بوکس چند روز قبل، از نهایی شدن تمامی مقدمات سفر به این دو کشور خبر داد و فقط مشکل پیش روی را کمبود ارز دانسته بود، امروز (یکشنبه) خبری در اختیار گروه ورزشی ایرنا قرار گرفت که براساس آن هنوز اقدامات لازم از سوی فدراسیون بوکس انجام نشده است!
دبیر فدراسیون بوکس در این خصوص گفت: مشکلی وجود ندارد و فقط دو بوکسور تیم ملی سرباز هستند که باید اقدامات دیگری برای خروج آنها صورت می گرفت.
وی افزود: تمامی کارها انجام شده و فقط کمیته ملی المپیک، پولی برای ارایه کردن به فدراسیون بوکس نداشت که با مساعدت نصرالله سجادی مشکل ارزی تیم نیز برطرف شد.
اردلان در پاسخ به این سوال که گفته می شود حتی اقدامی برای روادید تیم های اعزامی نیز انجام نشده است، تصریح کرد: از سوی وزارت ورزش و جوانان به سفارتخانه های کشورهای روسیه و ازبکستان در تهران نامه ارسال شده و برای دریافت رویداد نیز مشکلی نداریم.
این در حالی است که اردلان پیش از این در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود، تمامی کارها انجام شده و با مساعدت وزارت ورزش و جوانان، ارز لازم نیز دریافت می شود!
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی فدراسیون بوکس چرا «حسین نهرودی» سرمربی اسبق و امتحان پس داده تیم ملی بوکس که او هم پا به سن گذاشته است و چیز تازه ای برای ارایه به ملی پوشان بوکس کشورمان ندارد، همراه با بوکسورهای کشورمان عازم روسیه خواهد شد، گفت: ایشان به عنوان سرپرست تیم ملی را همراهی می کند ضمن اینکه وی ناظر کمیته ملی المپیک نیز است!
دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا اخباری که در خصوص انتخاب شدن حسین نهرودی به عنوان مدیر فنی تیم ملی بوکس ایران به گوش می رسد، صحت دارد؟ گفت: فکر می کنم این اخبار صحیح است!
وی در پاسخ به این سوال که اگر این مربی قدیمی، توانایی لازم را دارد، چرا پس از بازی های المپیک 2012 لندن از کار برکنار شد؟ اظهار کرد: سرمربیگری با مدیر فنی بودن متفاوت است. توانایی ایشان برکسی پوشیده نیست و حالا فدراسیون بوکس تشخیص داده تا در پست جدیدی از او استفاده شود!
این در حالی است که پس از نتایج و عملکرد ضعیف تیم ملی بوکس ایران در بازی های المپیک 2012 لندن با هدایت «حسین نهرودی»، مسوولان فدراسیون بوکس که به فدراسیون «پیرمردها» معروف شده است، از جوانگرایی در کادر فنی صحبت کرده و به همین دلیل نهرودی را کنار گذاشتند!
تغییر مداوم نظرات از سوی مسوولان فدراسیون بوکس که همواره زیر حرف های خود می زنند، تبدیل به امری طبیعی در بوکس ایران شده است و به نظر می رسد این ورزش مطرح در سطح جهان که در ایران برخلاف سایر کشورهای دنیا سال هاست شرایط خوبی ندارد، برای رهایی یافتن از شرایط وخیم حال حاضر، نیاز اساسی به جوانگرایی و حضور نیروها و تفکرات جوان و همچنین خونی تازه در شریان های حیاتی خود دارد و در غیر این صورت، بوکس ایران آخرین نفس های خود را خواهد کشید.
ورزشی (5). ** 3783 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن