تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رگبارهای پراکنده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد/ توفان در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان
رگبارهای پراکنده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد/ توفان در راه است
زاهدان-خبرگزاری مهر: رگبارهای پراکنده باران از روز گذشته تا کنون علاوه بر ایجاد شعف در بین مردم موجب تلطیف هوا و طراوات در برخی مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان شده است.



کارشناس پیش بینی سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان در همین رابطه در گفتگو با مهر با بیان اینکه رگبار های پراکنده تا روز چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت افزود: با توجه به تشدید جریانات ناپایدار در بعداظهر و شب ها در برخی از نقاط شمالی، مرکزی و نوار شرقی ساحلی استان این رگبار ها با رعد و برق و تندباد ادامه خواهد داشت. مرتضی فرجی خبر داد: طی دو روز آینده در نواحی مرکزی و نیمه جنوبی و همچنین سواحل وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد. وی گفت: در منطقه سیستان و نواحی شمال غربی استان نیز شرایط برای وزش باد شمال و شمال غربی و در برخی از ساعات گرد و خاک پیش بینی می شود. وی برای اکثر نقاط استان در طی دو روز آینده کاهش نسبی دما را پیش بینی کرد و ادامه داد: از امروز به دلیل وزش باد شدید بر روی دریا، سواحل جنوبی و دریای عمان نیز متلاطم و مواج است و ارتفاع موج به 110 سانتی متر خواهد رسید. فرجی بیان داشت: طی 24 ساعت گذشته زاهدان با 19 درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین و شهرستان دلگان و راسک با 42 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر های استان گزارش شدند. وی همچنین بیشینه دمای امروز زاهدان را 30 درجه سانتی گراد و کمینه امشب دمای این شهر را 16 درجه سانتی گراد پیش بینی کرد.


۱۳۹۳/۲/۱۴ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن