تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819864882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین فرماندار جدید شمال سیستان و بلوچستان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سومین فرماندار جدید شمال سیستان و بلوچستان معرفی شد زاهدان-ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان های شمال استان روز /یکشنبه/ ˈمحمد علی پیریˈ را به عنوان فرماندار جدید شهرستان مرزی هیرمند معرفی کرد.


به گزارش ایرنا، ˈعلی اوسط هاشمیˈ از دیروز /شنبه/ در سفر به شهرستانهای شمالی سیستان و بلوچستان فرمانداران شهرستانهای هامون و زهک را منصوب و معرفی کرد.
استاندار دقایقی پیش به منظور معرفی فرماندار جدید شهرستان مرزی هامون وارد این شهرستان شد و پس از استقبال گرم قشرهای مختلف مردم، در جمع مسوولان، معتمدان و ریش سفیدان این شهرستان حضور یافت.
در این نشست که دکتر باقر حسینی و حلیمه عالی نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستانهای زابل، زهک، هامون، نیمروز و فرمانداران سابق و جدید هیرمند حضور دارند، استاندار سیستان و بلوچستان محمد علی پیری را به عنوان فرماندار جدید هیرمند معرفی و از تلاشهای دهمرده فرماندار سابق این شهرستان تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا، ˈمحمد علی پیریˈ متولد 1347 دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی و 25 سال سابقه کار در حوزه های مختلف استانداری سیستان و بلوچستان است.
دهداری، کارشناس حوزه سیاسی، رییس گروه سیاسی، بخشدار، معاون فرماندار در شهرستان های مختلف سیستان، چابهار و ایرانشهر و مشاور مدیر کل حوزه استاندار از جمله مسوولیت های پیری در دوره 25 سال خدمت وی است.
شهرستان هیرمند در فاصله 235 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان قرار دارد.
وجود دو بازارچه مهم مرزی میلک و گمشاد و بازارچه موقت مرزی گلشاه، شهرستان هیرمند را به یکی از مراکز مهم تجاری تبدیل کرده است.
این شهرستان از نظر کشاورزی و دامپروری نیز از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار است.
منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال زاهدان قرار دارد. ک/2
7312 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن