تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه خبر کوتاه از املش، رشت و آستانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه خبر کوتاه از املش، رشت و آستانه رشت - ایرنا - فرماندار املش گفت: تبیین اندیشه ها و سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی برای قشرهای جامعه بویژه نسل جوان، آینده نظام اسلامی را بیمه می کند.


به گزارش ایرنا، ˈمهدی جعفریˈ روز یکشنبه در جلسه ستاد سالروز ارتحال امام راحل و حادثه 15خرداد با بیان اینکه مسوولان دست اندرکار برای گرامیداشت این ایام برنامه های خود را ارایه دهند، افزود: امام خمینی(ره) با اشرافیت بر مسائل قرآنی و دینی، رهبری یک کشور را بر عهده گرفت تا این مردم در سایه دینمداری، کارهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی را در ابعاد مختلف پی بگیرند و توسعه کشور را بر مبنای اصول دینی هدایت کنند.
وی وجه ممیزه اصلی این انقلاب با انقلاب های دیگرجهان را دینی و مردمی بودن این انقلاب بر شمرد، و افزود: وجاهت، اشرافیت، مشروعیتی که امام (ره) به انقلاب و کشور در خصوص مسائل دینی، اجتماعی و سیاسی داشتند، توانستند چنین حرکت
بزرگی را به ثمر برسانند.
فرمانده سپاه املش در ادامه این نشست گفت: همه مسوولان باید تلاش کنند تا خدمتگزاری به مردم را آنطوری که امام راحل (ره) بر آن تاکید داشته و پیشگام انجام آن بودند، ادامه دهند.
سرهنگ ˈداریوش خوشحالˈ با بیان اینکه اگر تدابیر حکیمانه امام(ره) نبود ما امروز این وضعیت مطلوب را نداشتیم، افزود: همه در مقابل این تدابیر و جانفشانی های شهیدان و ایثارگران مسوول هستیم.
وی در ادامه اعزام هفت اتوبوس برای کاروان مرقد مطهر امام(ره) و اعزام 24نفر پیاده از املش به آن مرقد مطهر از برنامه های دیگر این نهاد در گرامیداشت سالروز 14خرداد ذکر کرد.
شهرستان املش در شرق مرکز گیلان واقع شده است.ک/2
********
رشت - به مناسبت گرامیداشت هفته معلم نمایشگاه نقاشی و هنرهای تجسمی دانشجویان رشته هنر دانشگاه پیام نور رشت درخانه هنر شهرداری رشت گشایش یافت.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گیلان به ایرنا، این نمایشگاه به همت امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز رشت با همکاری معاونت فرهنگی کلانشهر این شهر گشایش یافته است.
در این نمایشگاه آثار هنری 70 نفر از دانشجویان رشته هنر دانشگاه پیام نور رشت مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.
رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی در هفته معلم در احیاء و توسعه ارزش ها، اعتقادات فرهنگی و ترویج روحیه سپاس از مقام والای اساتید و معلمان بسیار موثر است.
ˈمرتضی رضاییˈ از دست اندرکاران و دانشجویان در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.
نمایشگاه یاد شده به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان دایر است.
12 تا 18 اردیبهشت هفته معلم است.
دانشگاه پیام نور استان گیلان دارای بیش از 35 هزار دانشجو است که 10 هزار نفر آنان در دانشگاه پیام نور رشت مشغول به تحصیل هستند. ک/1
********
آستانه - مرحله پایانی مسابقات اذان و مداحی دانش آموزان گیلان در آستانه اشرفیه برگزار شد.
رییس اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات صبح امروز با شرکت 400 نفر از دانش آموزان اول و دوم مقاطع دبیرستان گیلان برگزار شد.
ˈ سید شمس الدین نورحسینی ˈ بیان کرد: مسابقات اذان دانش آموزان گیلانی در حسینیه اعظم حرم مطهر و مسابقات مداحی نیز در حسینیه ابوالفضل آقا سید محمد (ع) آستانه اشرفیه برگزار می شود.
وی افزود: در این دوره از مسابقات اذان و مداحی برگزیدگان و نفرات برتر در هر پایه تحصیلی به مرحله پایانی راه یافته اند که با هم به رقابت می پردازند.
وی گفت: در پایان مرحله نهایی این دوره از مسابقات اذان و مداحی نیز در هر پایه متوسطه تعداد سه دانش آموز برتر انتخاب که از این تعداد نفر اول به مسابقات کشوری راه خواهد یافت.
وی با بیان اینکه در مرحله آموزشگاهی مسابقات اذان و مداحی دانش آموزان گیلان تعداد 150 هزار نفر شرکت داشته اند، افزود: این تعداد در بخش هایی چون مداحی، نهج البلاغه، قرائت، حفظ ، مفاهیم قرآنی، انشاء نماز، احکام، اذان، صحیفه سجادیه با هم به رقابت پرداخته اند.
وی گفت: در مرحله منطقه ای این مسابقات 50 هزار نفر از دانش آموزان از 33 منطقه گیلان حضور داشتند که نفرات برگزیده شهرستانی موفق به کسب جواز حضور در مسابقات مرحله نهایی شدند.
آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک/3
7291/7286/ 7287
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن