تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810445945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیصل المقداد: سوریه بر تروریست های غربی و عربی پیروز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیصل المقداد: سوریه بر تروریست های غربی و عربی پیروز شده است بیروت – ایرنا – « فیصل المقداد» معاون وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد که کشور متبوعش با مقاومت و پایداری بر تروریست های متجاوز مورد حمایت مثلث سه گانه آمریکایی – غربی، برخی کشورهای عربی و تروریسم جهانی پیروز شده است.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، المقداد در مقاله ای که در روزنامه لبنانی « البناء» چاپ شده است، افزود: تروریست ها و حامیان آنها آماده شده بودند تا در طول چند روز و چندهفته و حداکثر چند ماه که از تعداد انگشت های دست بیشتر نمی شد، نظام سوریه و رهبری ملی آن را ساقط کنند.
وی خاطرنشان کرد که اکنون و بعداز سه سال از بحران سوریه باید بارها و بارها از واقعیت های شکست توطئه علیه سوریه و نقشه های آمریکا برای تامین منافع و امنیت اسراییل و نقش برخی کشورهای عربی بویژه عرب حوزه خلیج (فارس) که برای اجرای این نقشه ها و توطئه ها همه گونه کمک از جمله مالی و تسلیحاتی به تروریست های مزدور کردند،نوشت.
المقداد نوشت : در سه سال گذشته آمریکا و همپیمانان غربی آن بویژه فرانسه و براساس یک طراحی اسراییلی همه روش های نیرنگ ، دروغ و گمراه کردن را بکار گرفتند تا بزعم باطل خود بگویند که علت بحران سوریه اخلال در روابط ملت و نظام سوریه است.
معاون وزیر خارجه سوریه افزود: آیا همه حکومت ها می توانند به تمام مطالبات ملت های خود پاسخ بگویند، اگر چنین است پس چرا حکومت های آمریکا ، فرانسه و انگلیس این همه مخالف و دشمن دارند و مخالفان آنها حق دارند مطالبات خود را از طریق انتخابات و تشکیل احزاب بیان کنند اما در سوریه نباید انتخابات برگزار شود و معیارها متفاوت می شود و مخالفان باید سلاح در دست بگیرند.
وی اضافه کرد : چرا معارضان درخیابان های لندن و شهرهای فرانسه که با وحشیگری نیروهای دولتی انگلیس و فرانسه مواجه می شوند، حق ندارند سلاح بدست بگیرند.
المقداد خاطرنشان کرد: برنامه های آمریکا و غرب و مزدوران آنها در منطقه از سالها قبل برای ما کاملا روشن بود، آیا امروز عاقلی پیدا می شود باور کند هدف « بهار عربی» اصلاحات در کشورهای عربی و برقراری دموکراسی ، آزادی ، توسعه و رفاه و همچنین آزادسازی سرزمین های اشغالی عربی و طرد اسراییل بوده است.
معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که همه این توطئه ها و نقشه های طراحی شده توسط اسراییل و مورد حمایت آمریکا و غرب فقط برای فیصله بخشیدن به قضیه فلسطین برای همیشه بوده است و نقش برخی کشورهای عربی که به این طرح صهیونیستی پیوسته اند ، آشکار است. حاکمان این کشورها با پول ملت های عرب ، سلاح می خرند تا عرب ها با این سلاح ها عرب های دیگر را بکشند و با پول ملت های عرب ، تروریست های عرب و مسلمان را تربیت و تجهیز می کنند تا ملت های عرب و مسلمان را بکشند.
وی تصریح کرد: نقشه و توطئه صهیونیستی از بین بردن قضیه فلسطین است و قبل از آن باید تنها مانع را که ارتش عربی سوریه و ارتش عراق و ارتش مصر می باشد، نابود کنند تا دست کم بتوانند رژیم جعلی یهودی را در 90 درصد خاک فلسطین تثبیت نمایند.
المقداد نوشت : برخی گروه های مدعی اسلام گرایی و وهابی ها با تشکیل گروه های تروریستی با نام های اسلامی قبل از هرچیز به جنگ دین مهربانی و محبت، اسلام برخاسته اند تا چهره این دین بزرگ را مشوش کنند و در مرحله بعد از 83 کشور از چچن گرفته تا دیگر کشورها تروریست تکفیری مزدور را روانه سوریه کرده اند تا این کشور و مردم و ارتش آن را در خدمت به منافع و نقشه صهیونیست ها نابود کنند.
معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به « نقش دولت رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه برای کشتار مردم سوریه » افزود : اردوغان به تروریست ها در حمله به شهر حلب کمک می کند تا این شهر مقاوم را نابود کنند و اجازه ندهند انتخابات ریاست جمهوری در آن برگزار شود و بتازگی و بدون احساس شرم خود را صاحب توطئه خاورمیانه بزرگ معرفی می کند، توطئه ای که سالها جرج بوش رییس جمهوری سابق آمریکا و کاندالیزارایس وزیر خارجه اش برای تحقق آن از هیچ اقدامی فروگذار نکردند.
وی اضافه کرد:اکنون هدف تروریسم رسوا شده مورد حمایت کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم تنها نابودی سوریه نیست و آیا کسی می توانست فکر کند آنچه در لیبی ، تونس ، مصر ، یمن ، عراق و سوریه اتفاق افتاده است را روزی ببیند و البته این رشته ادامه خواهد داشت.
معاون وزیر خارجه سوریه خاطرنشان کرد: امروز سوریه برپایه مقاومت و پیروزی هایش و رفتار حکیمانه رهبری خود آماده اجرای انتخاباتی دموکراتیک و شفاف و با حضور چندین نامزد می شود تا رییس جمهوری آینده خود را انتخاب کند در حالیکه اولین هدف توطئه سه سال قبل آنها از بین بردن این رکن در سوریه بوده است.
المقداد تاکید کرد که همه توطئه های سیاسی و نظامی و امنیتی شکست خورده است و نظام و مردم سوریه برخلاف خواست آنها امروز در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستند و مزدوران سیاسی آنها با نام های مختلف و گروه های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره و جبهه الاسلامیه شکست خورده اند.
وی افزود: سوریه باب گفت وگوها در ژنو را گشود و اولویت اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم خود را توقف خشونت و مبارزه با تروریسم اعلام کرد تا در اولویت هفتم خود بتواند دولت ملی فراگیر را تشکیل دهد.
معاون وزیر خارجه سوریه در پایان مقاله خود نوشت: همه تجاوزهای علیه سوریه شکست خورده است و بازهم شکست خواهد خورد زیرا ملت ، ارتش و رهبری آن در کمین متجاوزان هستند.
المقداد اضافه کرد: دشمنان سوریه فاقد اصول هستند و دروغ می گویند و می خواهند همه را فریب بدهند و گمراه کنند و قاتلان غربی بویی از اخلاق و ارزش های انسانی نبرده اند و نوادگان کسانی که مدعی باور به اصول آزادی ، مساوات و برادری بودند، نیستند.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن