تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان هاي نظارتي بر حسن اجراي برنامه هاي توسعه اي شهرداري تهران تمرکز کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵۴ب.ظ)
سازمان هاي نظارتي بر حسن اجراي برنامه هاي توسعه اي شهرداري تهران تمرکز کنند عضو شوراي اسلامي شهر تهران گفت: نياز است سازمان هاي نظارتي بر حسن اجراي برنامه هاي کوتاه مدت و بلند مدت شهرداري تهران نظارت داشته باشند.
محمد حقاني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: دستگاه هاي مختلف نظارتي بايد در کنار اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران قرار گرفته و بر برنامه هاي شهرداري تهران نظارت کنند.
وي افزود: نحوه اجراي برنامه هاي توسعه اي شهرداري تهران بايد مورد ارزيابي و نظارت قرار گرفته و تا در صورت نياز اين برنامه ها پايش شود.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينکه " بايد مشخص شود چرا برنامه هاي مديريت شهري به درستي اجرايي نمي شود" گفت: در حال حاضر شاهد هستيم که برنامه هاي مختلفي تحت عنوان برنامه هاي مديريت شهري در شهرداري تهران به تدوين مي رسد اما اين برنامه ها آنطور که بايد به درستي اجرايي نمي شوند.
حقاني با اشاره به عملکرد اعضاي حاضر در چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران خاطرنشان کرد: تمام تلاش اعضاي حاضر در اين دوره از شوراي اسلامي شهر تهران اين است، به گونه اي عمل کنند که شهروندان احساس نکنند شوراي شهر در خدمت شهرداري تهران است.
وي تاکيد کرد: اعضا در شوراي اسلامي شهر تهران نماينده مردم هستند و بايد از حقوق آنها دفاع کنند و جايز نيست شوراي شهرداري تهران باشند.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران با تاکيد بر اينکه مديريت کلانشهرها با مديريت شهرهاي کوچک متفاوت است اظهارکرد: بايد به اين موضوع توجه شود که مديريت شهرهايي همانند تهران و ساير کلانشهرهاي کشور با شهرهاي کوچک متفاوت است و مسوولان نيز در سياست گذاري هاي کلاني که براي کلانشهرها دارند بايد توجه ويژه اي به اعتبارات آنها داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن