تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813053200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات قهرمانی کاراته استان قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات قهرمانی کاراته استان قم برگزار شد قم - دبیر هیات کاراته استان قم گفت: به مناسبت گرامیداشت روز معلم، یک دوره مسابقه قهرمانی کاراته نونهالان در استان برگزار شد.


ˈعلیرضا برخوردارˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها 200 کاراته کا از 30 باشگاه فعال استان قم روز گذشته در محل خانه کاراته استان با هم به رقابت پرداختند که شنبه شب در پایان مسابقات باشگاه مقاومت عنوان قهرمانی را کسب کرد، باشگاه انقلاب دوم شد و باشگاه شهید زین الدین در جای سوم قرار گرفت.
وی بیان داشت: در بخش انفرادی در وزن منهای 27 کیلوگرم ˈسید هانی حسینیˈ، در منهای 30 کیلوگرم ˈعلیرضا قهرمانˈ و در وزن منهای 33 کیلوگرم ˈمحمدجواد بستانیˈ عنوان های قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: در وزن منهای 36 کیلوگرم ˈعرفان عسگریˈ، در وزن 39 کیلوگرم ˈحسین خدریˈ، در وزن 42 کیلوگرم ˈامیرحسین حسینیˈ و در وزن منهای 46 کیلوگرم ˈمحمود نعمتیˈ موفق به کسب عنوان اولی وزن های خود شدند.
برخوردار یاد آور شد: در پایان مسابقات وزن منهای 50 کیلوگرم ˈامین خوشگفتارˈ ، در وزن منهای 55 کیلوگرم نیز ˈمحمدرضا ابراهیمیˈ و در وزن بالای 55 کیلوگرم ˈامیر رحیمیˈ به مقام قهرمانی دست یافتند.
وی افزود: همچنین در حاشیه برگزاری این رقابت ها از 10 مربی فعال کاراته استان قم تجلیل به عمل آمد. ک/3
7408 / 553
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن