تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه برگزار می شود ارومیه - ایرنا - رییس هیات کاراته آذربایجان غربی از برگزاری پنجمین دوره مسابقات کاراته بین المللی به میزبانی ارومیه خبر داد.


جواد سلیمی روز یکشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از 17 الی 19 اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
وی افزود: در این مسابقات تیمهایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، جمهوری نخجوان و تیمهای کاراته منتخب استانهای کشور حضور می یابند.
سلیمی با اشاره به اینکه در کنار مسابقات بین المللی کاراته، سمینار بین المللی آموزش و ارتقای داوری کاراته نیز برگزار می شود افزود: این دوره آموزشی از 15 الی 17 اردیبشهت سال جاری با حضور ˈرافائل اورتگاˈ مدرس ارشد فدراسیون جهانی کاراته در ارومیه بر پا می شود.
پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته با همکاری و مشارکت استانداری آذربایجان غربی، فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات کاراته استان در ارومیه برگزار می شود.
7126/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن