تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش توانمندی‌های دستگاه های اجرایی البرز در همایش برُد- بُرد/ رونمایی از کتاب سند توسعه عمرانی البرز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز سریزدی خبر داد:
نمایش توانمندی‌های دستگاه های اجرایی البرز در همایش "برُد- بُرد"/ رونمایی از کتاب سند توسعه عمرانی البرز
کرج - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاههای اجرایی استان و رونمایی از کتاب سند توسعه عمران البرزهمزمان با آغاز همایش فرصت های برد- برد در کرج خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، مجید سریزدی در حاشیه نخستین جلسه هماهنگی نحوه برپایی نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی استان که پیش از ظهر یکشنبه در محل استانداری برگزار شد، گفت: این نمایشگاه همزمان با آغاز همایش فرصتهای برد- برد در روز بیستم اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد. وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه توانمندی های دستگاهای اجرای استان، استفاده از تجارب یکدیگر و به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان است. به گفته سریزدی نهادهای مختلفی از جمله فرمانداری ها، شهرداری ها، جهاد کشاورزی، محیط زیست، آبفا، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و... در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. سریزدی با اعلام زمان و مکان این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از 20 لغایت 25 اردیبهشت ماه در حاشیه تالار شهیدان نژادفلاح محل اصلی همایش فرصت‌های برد برد دایر می‌شود. سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یادآور شد: این نمایشگاه در همایش فرصت های برد برد 2 نیز با دعوت از نهادهای سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: سایت دائمی فرصت های سرمایه گذاری البرز نیز کماکان فعال است و همه سرمایه گذاران، صاحبان سرمایه و ایده های نو می توانند طرح های خود را در این سایت به آدرس hamyarialborz.com ثبت کنند.

رونمایی از کتاب سند توسعه عمرانی در روز بیستم اردیبهشت

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همچنین از رونمایی کتاب سند توسعه عمرانی استانداری البرز همزمان با افتتاح همایش بُرد – بُرد در بیستم اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: این کتاب از شش ماه قبل و به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش « اقتصاد» و « فرهنگ» تدوین شده بود.

وی افزود: در کتاب که سندی بر توسعه فعالیت های عمرانی استان به شمار می رود، در کنار توسعه ساختاری شهر نگاه ویژه ای نیز به مقوله فرهنگ شده است که فرهنگ مسجد محوری، شهر اخلاق مدار و... مصداقی از عناوین این کتاب به شمار می رود.
 


۱۳۹۳/۲/۱۴ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن