تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820835412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم بهره‌مندي از وحدت مذاهب اسلامي براي مقابله با توطئه‌هاي نظام سلطه و استکبار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۴۹ق.ظ)
استاندار خراسان رضوي تاکيد کرد؛ لزوم بهره‌مندي از وحدت مذاهب اسلامي براي مقابله با توطئه‌هاي نظام سلطه و استکبار استاندار خراسان رضوي و علماي اهل سنت خواف، با يکديگر ديدار و در راستاي تحکيم وحدت، تبادل نظر کردند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، علي رضا رشيديان در اين ديدار از اسلام به عنوان وديعه‌ي خداوند نزد مسلمانان ياد کرد و اظهار داشت: امروز وظيفه آحاد مردم اعم از شيعه و سني ايجاد وتقويت زمينه‌هاي وحدت و همدلي، جهت اعتلاي اسلام در مقابل توطئه‌هاي نظام سلطه و استکبار است.
وي با اشاره به اشتراکات فراوان ميان مسلمانان، افزود: دامن زدن به اختلافات و تفرقه افکني، حرکت کردن در مسير خواسته ها و اهداف دشمنان است که از وحدت و انسجام امت بزرگ اسلامي هراس دارند.
استاندار خراسان رضوي گفت: مسلمانان امت واحد هستند و با در اختيار داشتن سهم قابل توجهي از جغرافيا و مواهب طبيعي خدادادي، نقش تعيين کننده اي در معادلات جهاني دارند که بايد از اين ظرفيت، استفاده ي مطلوب تري بشود.
رشيديان با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوري اسلامي در ايجاد حکومت مردم سالار ديني و تحکيم روابط بين مذاهب اسلامي، تصريح کرد: در سايه ي تعاليم انسان ساز اسلام، برادران اهل سنت در کنار شيعيان بدون کوچک ترين چالشي زندگي مي کنند.
وي به وحدت مثال زدني در مناطق تلفيقي استان از جمله ي خواف اشاره و خاطر نشان کرد: امروز مهمترين رسالت علماي اهل تشيع و تسنن، کاهش زمينه هاي اختلاف و توجه به زمينه هاي مشترک است.
استاندار خراسان رضوي با اشاره به ظرفيت هاي عظيم موجود در شهرستان خواف، خاطر نشان کرد: بايد با استفاده از اين توانمندي ها در راستاي توسعه ي اقتصادي و ارتقاي شاخص هاي شهرستان گام برداريم.
رشيديان ادامه داد: براي تحقق اين مهم، خواستار حضور و مشارکت بخش خصوصي و توسعه ي سرمايه گذاري ها هستيم.
گفتني است، در ابتداي اين ديدار علماي اهل سنت ضمن قدرداني از خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در برقراري امنيت و ثبات در كشور ،توجه به قشر ها و مذاهب مختلف و تلاش در جهت ايجاد فضاي همدلي در مناطق تلفيقي، مواضع خردمندانه رهبري معظم انقلاب را خاطرنشان كرده و بر عزم جامعه ي اهل سنت در راستاي تحقق اهداف دولت تدبير و اميد تاکيد کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن