تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813116029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء جايگاه سردفتري در کشور از دغدغه هاي سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۴۹ق.ظ)
معاون رئيس قوه قضاييه: ارتقاء جايگاه سردفتري در کشور از دغدغه هاي سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است جامعه سردفتري مجموعه ارزشمندي است که کار حاکميتي انجام مي داهد و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حداکثر تلاش خود را براي ارائه بهينه خدمات به مردم شريف و ارتقاي جايگاه و مقبوليت عمومي اين مجموعه در جامعه به کار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، تويسرکاني، معاون رئيس قوه قضاييه و رئيس سازمان ثبت اسناد و املام کشور در ديدار با رؤساي کانون ها و جوامع سردفتران و دفترياران اسناد رسمي سراسر کشور ضمن اعلام اين مطلب، با اشاره به اهميت اصلاح ساختار و فرآيندهاي اداري براي رسيدن به سلامت اداري، افزايش بهره وري و خدمت رساني به مردم گفت: بهتر است منابع و امکانات، با هزينه کمتر و خدمت بهتر و ارزان تر به مردم ارائه شود، زيرا برخي از هزينه ها به صورت پنهان بر کشور و مردم تحميل مي شود و اين موضوع در برنامه پنجم توسعه، سند چشم انداز 20 ساله و تعابير مختلف از سويمقام معظم رهبري نمايان و بر آن تأکيد شده است.
وي افزود: براي طي کردن سريع مسير توسعه بايد به تمام اين نکات توجه شود زيرا در غيراين صورت به نقطه مطلوب نخواهيم رسيد.
معاون رئيس قوه قضاييه اظهار داشت: در ابتداي اجراي صدور اسناد به صورت الکترونيکيف مشکلات و مخالفت هايي با اين طرح ابراز شد ولي با اجراي آن اکنون ده ها ميليون کاغذ و اوراق در سيستم دفاتر اسناد رسمي حذف شده که اين نشان دهنده فرهنگي است که براي اجراي ثبت الکترونيکي اسناد در سراسر کشور در بين تمامي سران دفاتر ايجاد شده است.
تويسرکاني گفت: با اصلاح فرايندها و ايجاد سامانه هاي الکترونيکي، تحولات چشمگيري در نحوه خدمت رساني به متقاضيان صورت گرفته و به سمت الکترونيکي کردن تمامي فرايندهاي ثبتي در حرکتيم.
وي بيان داشت: براي اجراي ثبت الکترونيک اسناد در دفاتر اسناد رسمي نيازمند بهره گيري از زيرساخت هاي موجود در کشور از جمله اينترنت و سامانه هاي برخي دستگاه هاي اجرايي بوديم که در ابتداي امر برخي از اين عوامل دچار نواقصي بود که با پيگيري هاي به عمل آمده اين مشکلات مرتفع گرديد و هم اکنون وضعيت فعاليت اين سامانه در شرايط مطلوبي قرار دارد.
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: با الکترونيکي شدن ثبت شرکت ها و مالکيت صنعتي نيز از صدها هزار مراجعه به سازمان ثبت کاسته شد و هم اينک خدمات بهتر، سريع تر و بالاتري به مردم ارائه مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن