تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815246898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان بزرگترين پروژه پياده سازي سيستم مديريت امنيت اطلاعات در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۳۱ق.ظ)
پايان بزرگترين پروژه پياده سازي سيستم مديريت امنيت اطلاعات در ايران شرکت خدمات انفورماتيک پس از دو سال تلاش بي ­وقفه در استقرار سيستم مديريت امنيت اطلاعات در حوزه راهبري شبکه­ ها و سامانه­ هاي بانکي کشور موفق به اخذ گواهينامه بين المللي استاندارد ISO 27001 شد.
به گزارش خبرگزاري موج،​ در جلسه اختتاميه مميزي نهايي سيستم که با حضور مديرعامل و مديران ارشد اين شرکت برگزار شد؛ سرمميزين بين المللي با تبريک به مديرعامل شرکت براي مديريت مجموعه ­اي کارآمد، دانش ­محور و متخصص و برخوردار از روحيه تعامل و همکاري بالا در مديريت سرويس­ هاي بانکي، اظهار اميدواري کردند که روند رو به رشد موجود همچنان ادامه يابد.
سيد ابوطالب نجفي مديرعامل شرکت خدمات انفورماتيک نيز در اين نشست يادآور شد: دريافت اين گواهينامه تاييدي بر طي مسير صحيح حرکت شرکت و بلوغ فکري سازمان در بحث مديريت امنيت اطلاعات است.
وي همچنين به ادامه اين روند براي حفظ و ارتقاء جايگاه شرکت تاکيد کرد.
استقرار سيستم مديريت امنيت اطلاعات بر مبناي استاندارد ISO 27001 در دامنه‌اي تحت عنوان "راهبري شبکه‌ها و سرويس‌هاي بين بانکي و بانکي" ، در راستاي دستيابي به اهداف بانک مرکزي جمهوري اسلامي در حوزه امنيت اطلاعات بانکي و تحقق بخشي از اهداف استراتژيک شرکت از جمله "مديريت امنيت و کيفيت در راهبري سامانه‌هاي حاکميتي بين بانکي"، "تدوام کسب و کار شرکت" و نيز "کسب مزيت رقابتي با ارائه سرويس‌هاي امن و پايدار "، از سال 1391 آغاز شد.
استقرار سيستم مديريت امنيت اطلاعات (ISMS) در شرکت خدمات انفورماتيک بزرگترين پروژه پياده‌سازي ISMS از نظر حوزه تحت پوشش در ايران است که با تاييد سرمميزين رسمي و اخذ گواهينامه بين­ المللي استاندارد در ارديبهشت 1393 با موفقيت به انجام رسيد.
پياده سازي سيستم مديريت امنيت اطلاعات و دريافت گواهينامه بين الملليISO 27001 در حوزه راهبري سرويس ها و شبکه هاي بانکي تاييد ديگري بر اعتبار و نقش ويژه شرکت خدمات انفورماتيک در ارائه سرويس هاي امن و پايدار بانکي است که در نهايت تثبيت جايگاه شرکت در صنعت بانکي و افزايش قدرت رقابت با رقباي داخلي و خارجي را به همراه دارد.
در اين راستا بهبود مستمر سيستم مديريت امنيت اطلاعات، شناسايي ريسک‌هاي جديد و شناخت، تحليل و انتخاب راه‌کارهاي مناسب در مديريت ريسکها و گسترش و نهادينه‌سازي فرهنگ امنيت اطلاعات در دستور کار شرکت قرار خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن