تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان مکان یابی غرفه ناشران در نمایشگاه بین المللی کتاب برای مشترکین ایرانسل


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: کلیه مشترکین ایرانسل می توانند با ارسال نام یا قسمتی از نام ناشر، از طریق خط ایرانسل خود به شماره ۸۰۹۰۲۰، محل دقیق استقرارغرفه ناشر موردنظر خود را در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب دریافت کنند.




امکان مکان یابی غرفه ناشران در نمایشگاه بین المللی کتاب برای مشترکین ایرانسل


 


 

کلیه مشترکین ایرانسل می توانند با ارسال نام یا قسمتی از نام ناشر، از طریق خط ایرانسل خود به شماره ۸۰۹۰۲۰، محل دقیق استقرارغرفه ناشر موردنظر خود را در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب دریافت کنند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، هزینه هر بار مکان یابی ناشران حاضر در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۵۰ تومان تعیین شده است که از اعتبار مشترکین اعتباری کسر شده و به صورتحساب مشترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل افزوده میشود. 

علاوه بر این بازدیدکنندگان می توانند با حضور درغرفه های ایرانسل در نمایشگاه کتاب، با جدیدترین محصولات و خدمات این اپراتور از جمله نرم افزار کتابخوان ایرانسل، ویترین و پیشخوان آشنا شده و از خدمات بخش ویژه پاسخگویی به مشترکین استفاده کنند.

علاقه‌مندان به برنامه نویسی موبایل نیز می‌توانند با حضور در این غرفه ها ، از جزئیات مسابقه برنامه نویسی موبایلی ایرانسل (I.C.M.A (I Can Make Apps مطلع و در این مسابقه شرکت کنند.

همچنین، ایرانسل با اختصاص بخش ویژه‌ای به تولیدکنندگان محتواهای جدید موبایل در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب، زمینه‌های همکاری صاحبان ایده و ابتکار را با مجموعه ایرانسل گسترش می‌دهد.
بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب از ۱۰ لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه و همچون سالهای گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.


مرجع : روابط عمومی ایرانسل

تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن