تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818136810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالانه 30 هزار نفر خودکشی در ژاپن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




سالانه 30 هزار نفر خودکشی در ژاپن خبرگزاری رسا ـ خودکشی در ژاپن به یکی از معضلات جدی اجتماعی در این کشور تبدیل شده است. متاسفانه این موضوع دلیل اصلی مرگ دختران از سن 15 الی 34 سالگی و مردان از سن 20 الی 44 سالگی است.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای روسیه در خبری گفت: در ژاپن آمار بالای خودکشی بیداد می کند. هر ساله بیش از 30 هزار زن و مرد اقدام به خودکشی می کنند. بر اساس آمار دریافتی، حدود 25 نفر از 100 هزار شهروند ژاپنی دست به خودکشی می زنند.
خودکشی در ژاپن به یکی از معضلات جدی اجتماعی در این کشور تبدیل شده است. متاسفانه این موضوع دلیل اصلی مرگ دختران از سن 15 الی 34 سالگی و مردان از سن 20 الی 44 سالگی است.
صدای روسیه در ادامه افزود: به نظر می رسد که بزرگترین دلیل این معضل، مسئله بی کاری میان جوانان است. بسیاری از کارمندان بلافاصله پس از اخراج از کار و از دست دادن شغلشان اقدام به خودکشی می کنند.
به گفته این خبرگزاری؛ قضیه وقتی غم انگیز می شود که متوجه می شویم بسیاری از این کارمندانی که در کار با مشکل مواجه شده و دست به خودکشی زده اند، فارغ التحصیلان اخیر دانشگاه ها بوده اند.
از دیگر دلایل خودکشی میان شهروندان ژاپن می توان به افسردگی و مشکلات مالی نیز اشاره نمود.
/1421/1409/ح



۱۳۹۳/۲/۱۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن